
http://www.saab-edu.com/brochures/Pocket_Guide_A03E.pdf
Vertailu on ym. 2003 autoille.
Nii-in. Olisi saanut tulla markkinoille jo vuosi sitten, koska silloin auton valinta oli "pakkopullaa". Mulle ehdotettiin firmassa Opel Vectraa tai Renault Lagunaa, mutta sain pitkällisen väännön jälkeen itselleni Saabin. Ja kun 9³:sta ei ollut tarjolla muuta kuin Sport Sedan, niin sehän se oli sitten pakko ottaa.TuuSaR kirjoitti:Onneksi se Combi tulee suht pian markkinoille niin on enemmän valinnanvaraa eikä pakkopullaa.
Joo, kyllähän sillä ajaa ennemmin kuin turpaansa ottaanipa kirjoitti:Hei Sensonic, tosimagee autohan sulla on, kuten kuvastakin näkyy
Ensinnäkin: se "ranskanleipä" turbokoneella maksaa 32 100 €, eli enemmän kuin mulle oli asetettu raja (30000 €), minkä auto sai maksaa.Rommitommi kirjoitti:Ei se Rellun turbokone hullumpi ole
No ei se nyt voi "ihan paha" olla, koska Saab on sen Sport Sedanin moottorivalikoimiin ottanut, mutta kyllä tuo moottori alkaa silloin tällöin v*tutt*m**n, varsinkin ohitustilanteissa. Ja on se aika äänekäskin vielädimebak kirjoitti:Hyvin on lähtenyt tämä 9-3SS keskustelut käyntiin. Ei se paha voi olla tuo 1,8i-moottori, kun tehot on 122hp (muistinko oikein?). Itse olen ajanut monta vuotta 100 heppaisella 99:llä ja tarvittaessa on päässyt silläkin ohi
Ihan hyvä, että kirjoitit ja kuvakin on asiallinendimebak kirjoitti:Niin. Se miksi lähdin tänne eri osastolle kirjoittamaan on se, että ei se pieni takakontti ole mikään harmi, este, tjsp. huono asia. Se on pojat vain hidaste. Tässä sitten kuva viime kesältä, kun pakkasin perheen kimpsut ja kampsut 99:n 350 litraiseen konttiin. Ja annetaan tehtävä: etsi kuvasta lasten rattaat ja kyseessä ei ole mitkään matkarattaat.