Vertailua
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Vertailua
Tuolta osoitteesta http://www.saab-edu.com näyttää löytyvän myös 9³ SS:n pikaopas, jossa autoa (1.8t) vertaillaan Audi A4:een, Mersun C -malliin, Bemarin 300 -sarjaan ja Volvo S60:een. Näyttäisi siltä, että Saabissa olisi kaikista pienin tavaratila lähes kaikissa vertailuissa (eivät ole selvittäneet Volvon tavaratilan suuruutta)
http://www.saab-edu.com/brochures/Pocket_Guide_A03E.pdf
Vertailu on ym. 2003 autoille.
http://www.saab-edu.com/brochures/Pocket_Guide_A03E.pdf
Vertailu on ym. 2003 autoille.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2715
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Kaikki osa-alueet on kompromisseja ja sport sedanissa en laittaisi hirveästi painoarvoa takakontin tilavuudelle. Wagon malleissa se on tärkeämpi vertailukohta koska siinä painotetaan rajusti tavaratilaa muiden asioiden kustannuksella.
Onneksi se Combi tulee suht pian markkinoille niin on enemmän valinnanvaraa eikä pakkopullaa.
Onneksi se Combi tulee suht pian markkinoille niin on enemmän valinnanvaraa eikä pakkopullaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Nii-in. Olisi saanut tulla markkinoille jo vuosi sitten, koska silloin auton valinta oli "pakkopullaa". Mulle ehdotettiin firmassa Opel Vectraa tai Renault Lagunaa, mutta sain pitkällisen väännön jälkeen itselleni Saabin. Ja kun 9³:sta ei ollut tarjolla muuta kuin Sport Sedan, niin sehän se oli sitten pakko ottaa.TuuSaR kirjoitti:Onneksi se Combi tulee suht pian markkinoille niin on enemmän valinnanvaraa eikä pakkopullaa.
No täytyy olla tyytyväinen siihen, mitä on saanut (eli tuohon Sport Sedaniin)
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Joo, kyllähän sillä ajaa ennemmin kuin turpaansa ottaanipa kirjoitti:Hei Sensonic, tosimagee autohan sulla on, kuten kuvastakin näkyy
Ei vaan, kun huristelin sillä pari viikkoa sitten Vuokatista Helsinkiin, niin on se melko oiva peli matka-ajossa. Tosin ohitukset ovat yhtä tuskaa
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2715
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Ensinnäkin: se "ranskanleipä" turbokoneella maksaa 32 100 €, eli enemmän kuin mulle oli asetettu raja (30000 €), minkä auto sai maksaa.Rommitommi kirjoitti:Ei se Rellun turbokone hullumpi ole
Toiseksi: henkilökohtaisesti en koske pitkällä tikullakaan noihin "ranskanleipiin"
Kolmenneksi: merkkiuskollisuutta pitää sentään sen verran löytyä, että ei lähde ajelemaan ihan millä tahansa merkeillä Eikös ruåttalaisetkin sanoa, että "endast Saab gäller"?
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Hyvin on lähtenyt tämä 9-3SS keskustelut käyntiin. Ei se paha voi olla tuo 1,8i-moottori, kun tehot on 122hp (muistinko oikein?). Itse olen ajanut monta vuotta 100 heppaisella 99:llä ja tarvittaessa on päässyt silläkin ohi
Niin. Se miksi lähdin tänne eri osastolle kirjoittamaan on se, että ei se pieni takakontti ole mikään harmi, este, tjsp. huono asia. Se on pojat vain hidaste. Tässä sitten kuva viime kesältä, kun pakkasin perheen kimpsut ja kampsut 99:n 350 litraiseen konttiin. Ja annetaan tehtävä: etsi kuvasta lasten rattaat ja kyseessä ei ole mitkään matkarattaat.
Niin. Se miksi lähdin tänne eri osastolle kirjoittamaan on se, että ei se pieni takakontti ole mikään harmi, este, tjsp. huono asia. Se on pojat vain hidaste. Tässä sitten kuva viime kesältä, kun pakkasin perheen kimpsut ja kampsut 99:n 350 litraiseen konttiin. Ja annetaan tehtävä: etsi kuvasta lasten rattaat ja kyseessä ei ole mitkään matkarattaat.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
No ei se nyt voi "ihan paha" olla, koska Saab on sen Sport Sedanin moottorivalikoimiin ottanut, mutta kyllä tuo moottori alkaa silloin tällöin v*tutt*m**n, varsinkin ohitustilanteissa. Ja on se aika äänekäskin vielä Mutta matka-ajoa tuolla 1.8i:llä taittaa ihan mukavasti. Ja auton alusta on ihan helvetin hyvä vakioalustaksi. Tehoa on tosiaan 122 hv (en muista kierroslukua) ja vääntöä 167 Nm (3800 rpm).dimebak kirjoitti:Hyvin on lähtenyt tämä 9-3SS keskustelut käyntiin. Ei se paha voi olla tuo 1,8i-moottori, kun tehot on 122hp (muistinko oikein?). Itse olen ajanut monta vuotta 100 heppaisella 99:llä ja tarvittaessa on päässyt silläkin ohi
Ihan hyvä, että kirjoitit ja kuvakin on asiallinen . Pienellä järjestelyllä saa lähes ihmeitä aikaa autoa pakattaessa. Joskus on kuitenkin aika turhauttavaa pakata kamoja tuohon Sport Sedaniin, kun on tottunut NG900/OG9-3:n tavaratilamittoihin, johon saa mahdutettua melkein mitä vaan. Jopa Saloran 32" televisio mahtui NG900:n takakonttiindimebak kirjoitti:Niin. Se miksi lähdin tänne eri osastolle kirjoittamaan on se, että ei se pieni takakontti ole mikään harmi, este, tjsp. huono asia. Se on pojat vain hidaste. Tässä sitten kuva viime kesältä, kun pakkasin perheen kimpsut ja kampsut 99:n 350 litraiseen konttiin. Ja annetaan tehtävä: etsi kuvasta lasten rattaat ja kyseessä ei ole mitkään matkarattaat.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007