Saab 9-3 (2008), 1,9 TDH, 6-vaihteinen.
Oireena satunnainen, mutta yleistyvä vaiva: pakki ei mene päälle.
Saan pakin päälle avaamalla vaihdekepin ympärillä olevat suojat ja kädellä auttamalla vasemmanpuolista vaihdevaijeria/-tankoa taaksepäin työntämällä. Tila on aika ahdas tällaiselle kikkailulle, joten vaijerit tulisi säätää.
Onkohan säätö se oikea tapa vaiko onko näissä yleisesti muuta kuluvaa osaa, jotka tulisi korjata?
Pakki ei mene aina päälle, 6-vaihteinen
Pakki ei mene aina päälle, 6-vaihteinen
Suap, jos suap.
Saab OG 9-3, 1998 ja 2000.
Saab NG 9-3 2008.
Saab 9-5 Aero, 2004.
Omaa kokemusta malleista 99,900 og, 900 ng, 9000 cd ja 9-3 og(/ng) ja 9-5 og.
Saab OG 9-3, 1998 ja 2000.
Saab NG 9-3 2008.
Saab 9-5 Aero, 2004.
Omaa kokemusta malleista 99,900 og, 900 ng, 9000 cd ja 9-3 og(/ng) ja 9-5 og.
Re: Pakki ei mene aina päälle, 6-vaihteinen
Tässä mainitaan et pitäis irrottaa lootan päältä siirtäjä ja kokeilla ettei takkuu irtonaisena
viewtopic.php?f=15&t=158620&hilit=Vaihd ... A&start=30
viewtopic.php?f=15&t=158620&hilit=Vaihd ... A&start=30
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Pakki ei mene aina päälle, 6-vaihteinen
Kiitos linkistä.
Näitä kyllä joskus katsellut, mutta suurempiin toimintoihin ei vielä ole ollut tarvetta/aikaa.
Moottorin tukikumit tuolla myös mainittu. Pitää tarkistaa joskus niitäkin.
Näitä kyllä joskus katsellut, mutta suurempiin toimintoihin ei vielä ole ollut tarvetta/aikaa.
Moottorin tukikumit tuolla myös mainittu. Pitää tarkistaa joskus niitäkin.
Suap, jos suap.
Saab OG 9-3, 1998 ja 2000.
Saab NG 9-3 2008.
Saab 9-5 Aero, 2004.
Omaa kokemusta malleista 99,900 og, 900 ng, 9000 cd ja 9-3 og(/ng) ja 9-5 og.
Saab OG 9-3, 1998 ja 2000.
Saab NG 9-3 2008.
Saab 9-5 Aero, 2004.
Omaa kokemusta malleista 99,900 og, 900 ng, 9000 cd ja 9-3 og(/ng) ja 9-5 og.