NG kolkkin kytkinremontti

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4571
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: NG kolkkin kytkinremontti

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Bensakoneilla tuntuvat kestävän käyttöä pitempään kuin dieselin jyskytystä. Itse vaihdoin kokeeksi reilun 200t ajetun 6v bensa-aeron pelkän kytkinpaketin v6 kytkimeen ja toimiihan se eikä rämise tai ravistele. Mutta jälkeenpäin uusiakin kaksoismassoja kokeilleena olisin kyllä senkin samalla vaihtanut jos olisin tiennyt. On siinä sen verran kytkentäklappia että ihan yhtä rennosti ei kytkinpoljinta kannata nostaa kuin uudella timmillä kaksoismassalla.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
laiho
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Helmi 27, 2019 09:15
Paikkakunta: tampere

Re: NG kolkkin kytkinremontti

Viesti Kirjoittaja laiho »

Jep, eiköhän liene järkevintä uusia samalla vauhtipyörä. Voi sitten rempan jälkeen harkita softausta ku on tuoreet osat kiinni. :roll:
Saab 9-3 2.0t -09 biopower
lentäväsaabisti
"Viggen"
Viestit: 516
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2013 00:48
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: NG kolkkin kytkinremontti

Viesti Kirjoittaja lentäväsaabisti »

Wapexi kirjoitti:
Pe Tammi 11, 2019 00:59
Ei olisi sopinut, ainoastaan 5-v kovalla vauhtipyörällä johon sopii.

Eikös se sovi kutoseenkin kun laittaa kovan vauhtipyörän kaveriksi.
Saab 9-3 SC 1.8t BioPower Stage5 -09
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
Vastaa Viestiin