NG kolkkin kytkinremontti
Re: NG kolkkin kytkinremontti
Bensakoneilla tuntuvat kestävän käyttöä pitempään kuin dieselin jyskytystä. Itse vaihdoin kokeeksi reilun 200t ajetun 6v bensa-aeron pelkän kytkinpaketin v6 kytkimeen ja toimiihan se eikä rämise tai ravistele. Mutta jälkeenpäin uusiakin kaksoismassoja kokeilleena olisin kyllä senkin samalla vaihtanut jos olisin tiennyt. On siinä sen verran kytkentäklappia että ihan yhtä rennosti ei kytkinpoljinta kannata nostaa kuin uudella timmillä kaksoismassalla.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: NG kolkkin kytkinremontti
Jep, eiköhän liene järkevintä uusia samalla vauhtipyörä. Voi sitten rempan jälkeen harkita softausta ku on tuoreet osat kiinni.
Saab 9-3 2.0t -09 biopower
-
- "Viggen"
- Viestit: 516
- Liittynyt: Pe Tammi 18, 2013 00:48
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: NG kolkkin kytkinremontti
Eikös se sovi kutoseenkin kun laittaa kovan vauhtipyörän kaveriksi.
Saab 9-3 SC 1.8t BioPower Stage5 -09
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10