IC päivitys lähenee
IC päivitys lähenee
Hyvät kanssa saabistit, viisaammat ja ne pussihousujen kantajat. Osaatteko antaa mulle hyviä syitä minkä takia on parempi ostaa Maptun XT jäähdytin, bilteman melkein 400e halvemman sijasta? Tuo hintaero on meinaa aika raju
Re: IC päivitys lähenee
Pitäisiköhän tässä paikkaansa sanonta; halvalla ei saa hyvää .
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: IC päivitys lähenee
Maptunin (ja do88.se) mallikohtainen välijäähdytin on bolt-on. Vanha pois, uusi tilalle ja kovaa ajoa.
Pilipalikaupan ja muut universaalit on universaaleja. Rakentaa saa enemmän tai vähemmän kiinnikkeitä, viritellä sopivat letkut yms.
Jos itsellä on käytössä TIG ja muuten metallityöstötaitoa, niin mikäpä ettei värkkäile vaikka irtokennosta sopivaa.
Laadullisesti biltemankin kenno lie ihan kelpo, mutta se sovituksen työmäärä voi yllättää.
Pilipalikaupan ja muut universaalit on universaaleja. Rakentaa saa enemmän tai vähemmän kiinnikkeitä, viritellä sopivat letkut yms.
Jos itsellä on käytössä TIG ja muuten metallityöstötaitoa, niin mikäpä ettei värkkäile vaikka irtokennosta sopivaa.
Laadullisesti biltemankin kenno lie ihan kelpo, mutta se sovituksen työmäärä voi yllättää.
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83