9-3 sc 14t, 630 dekat ~260hp.
Rahaa liikaa tilillä ja auto tuntuu laiskalta. Seuraavaksi mahtaa olla downpipe tai IC vuorossa ? Kumpi? Miksi ? Jos downpipe niin katilla vai ilman ? Nyt niitä vinkkejä ja kokemuksia, nöyrästi kiitän jo etukäteen.
Seuraava päivitys ?
Re: Seuraava päivitys ?
Nuo suuttimet ihan ensiksi. Sitten IC ja DP.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
- timpetti
- "Hölösuu"
- Viestit: 1774
- Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
- Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki
Re: Seuraava päivitys ?
Jep, EV14:t tukkiin kiinni.
100cel race catilla 3" dp paikalleen, niin saa edes jonkin ajan huudattamisen siitä päästöt otettua (jollet halua vaihtaa aina leimalle vakioputkea kiinni tai harrastaa muunlaista kikkailua aiheen parissa).
IC on vähän niin ja näin, mutta kovin kummonen kiina-IC ei tarvi olla että tekee kylmempää kuin vakio-IC. Vaatii hieman kikkailua että saa nätisti paikalleen crash barin takia.
Ilmansuodattimen suhteen sitten sellanen asia että vaikka kuinka kiva on se BSR:n vapaavirtaussetti, se suodatin vetää lämmintä ilmaa konetilasta versus vakiokotelo modattuna ja siellä esim K&N filtteri ja imuputki rungon ulkopuolella. Kun sen kumminkin päivität myös..
100cel race catilla 3" dp paikalleen, niin saa edes jonkin ajan huudattamisen siitä päästöt otettua (jollet halua vaihtaa aina leimalle vakioputkea kiinni tai harrastaa muunlaista kikkailua aiheen parissa).
IC on vähän niin ja näin, mutta kovin kummonen kiina-IC ei tarvi olla että tekee kylmempää kuin vakio-IC. Vaatii hieman kikkailua että saa nätisti paikalleen crash barin takia.
Ilmansuodattimen suhteen sitten sellanen asia että vaikka kuinka kiva on se BSR:n vapaavirtaussetti, se suodatin vetää lämmintä ilmaa konetilasta versus vakiokotelo modattuna ja siellä esim K&N filtteri ja imuputki rungon ulkopuolella. Kun sen kumminkin päivität myös..
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T (HA)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)
2005 9³CV Aero 2.0T (HA)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)
Re: Seuraava päivitys ?
Ei ole, eikä tule vapareita. Yritetään pitää käyttöauto käyttöautona, äänet sen mukaisina.timpetti kirjoitti: ↑Su Elo 18, 2019 08:38Jep, EV14:t tukkiin kiinni.
100cel race catilla 3" dp paikalleen, niin saa edes jonkin ajan huudattamisen siitä päästöt otettua (jollet halua vaihtaa aina leimalle vakioputkea kiinni tai harrastaa muunlaista kikkailua aiheen parissa).
IC on vähän niin ja näin, mutta kovin kummonen kiina-IC ei tarvi olla että tekee kylmempää kuin vakio-IC. Vaatii hieman kikkailua että saa nätisti paikalleen crash barin takia.
Ilmansuodattimen suhteen sitten sellanen asia että vaikka kuinka kiva on se BSR:n vapaavirtaussetti, se suodatin vetää lämmintä ilmaa konetilasta versus vakiokotelo modattuna ja siellä esim K&N filtteri ja imuputki rungon ulkopuolella. Kun sen kumminkin päivität myös..