Seuraava päivitys ?

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
makezq
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Tammi 24, 2017 09:21
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Seuraava päivitys ?

Viesti Kirjoittaja makezq »

9-3 sc 14t, 630 dekat ~260hp.
Rahaa liikaa tilillä ja auto tuntuu laiskalta. Seuraavaksi mahtaa olla downpipe tai IC vuorossa ? Kumpi? Miksi ? Jos downpipe niin katilla vai ilman ? Nyt niitä vinkkejä ja kokemuksia, nöyrästi kiitän jo etukäteen. :saab:
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3433
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Re: Seuraava päivitys ?

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Nuo suuttimet ihan ensiksi. Sitten IC ja DP.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Avatar
timpetti
"Hölösuu"
Viestit: 1774
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki

Re: Seuraava päivitys ?

Viesti Kirjoittaja timpetti »

Jep, EV14:t tukkiin kiinni.

100cel race catilla 3" dp paikalleen, niin saa edes jonkin ajan huudattamisen siitä päästöt otettua (jollet halua vaihtaa aina leimalle vakioputkea kiinni tai harrastaa muunlaista kikkailua aiheen parissa).

IC on vähän niin ja näin, mutta kovin kummonen kiina-IC ei tarvi olla että tekee kylmempää kuin vakio-IC. Vaatii hieman kikkailua että saa nätisti paikalleen crash barin takia.

Ilmansuodattimen suhteen sitten sellanen asia että vaikka kuinka kiva on se BSR:n vapaavirtaussetti, se suodatin vetää lämmintä ilmaa konetilasta versus vakiokotelo modattuna ja siellä esim K&N filtteri ja imuputki rungon ulkopuolella. Kun sen kumminkin päivität myös..
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T (HA)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)
makezq
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Tammi 24, 2017 09:21
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Seuraava päivitys ?

Viesti Kirjoittaja makezq »

timpetti kirjoitti:
Su Elo 18, 2019 08:38
Jep, EV14:t tukkiin kiinni.

100cel race catilla 3" dp paikalleen, niin saa edes jonkin ajan huudattamisen siitä päästöt otettua (jollet halua vaihtaa aina leimalle vakioputkea kiinni tai harrastaa muunlaista kikkailua aiheen parissa).

IC on vähän niin ja näin, mutta kovin kummonen kiina-IC ei tarvi olla että tekee kylmempää kuin vakio-IC. Vaatii hieman kikkailua että saa nätisti paikalleen crash barin takia.

Ilmansuodattimen suhteen sitten sellanen asia että vaikka kuinka kiva on se BSR:n vapaavirtaussetti, se suodatin vetää lämmintä ilmaa konetilasta versus vakiokotelo modattuna ja siellä esim K&N filtteri ja imuputki rungon ulkopuolella. Kun sen kumminkin päivität myös..
Ei ole, eikä tule vapareita. Yritetään pitää käyttöauto käyttöautona, äänet sen mukaisina.
Vastaa Viestiin