Eli autoa imuroidessa keskikonsolin alta imuri nappasi mustan litteän kaapelin. Kun vedin löysät pois niin päästä paljastui puhelinliitin rj11/rj45. nyt en ole varma kumpi se oli. Lisäksi tuli yksi 4 pinninen pieni liitin jossa sulake. Molemmat tuntuisi olevan jossain kiinni toisesta päästä. Eivät taida kuulua normi varustukseen? Vaan mitähän varten ovat?
Kyseessä vuoden 2004 9-3 1.8t
RJ11/rj45?
RJ11/rj45?
#6892
-97 Saab 5D COMBI SEDAN 9000 CSE-2.0t stage 1
-04 Saab 9-3 1.8t stage 1
-97 Saab 5D COMBI SEDAN 9000 CSE-2.0t stage 1
-04 Saab 9-3 1.8t stage 1
Re: RJ11/rj45?
Varmaan jonkin Nokian autopuhelinsarjaan kuuluva
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: RJ11/rj45?
Petrisa on todnäk oikeassa.
Nokian HF -sarjoissa oli juuri kuvaamasi liittimet. Itse laite on about 11x7x2 cm musta laatikko, joka sijoitettiin keskikonsoliin.
Sille ei juuri enää ole mitään käyttöä.
Nokian HF -sarjoissa oli juuri kuvaamasi liittimet. Itse laite on about 11x7x2 cm musta laatikko, joka sijoitettiin keskikonsoliin.
Sille ei juuri enää ole mitään käyttöä.
Nyt: Saab 9-3 Cab MY08
Ex: 9-5 Aero Wagon MY08, 9-3 TiD Wagon MY08, 9-5 SE Wagon MY99, 9000 CS MY96, 9000 CC MY87
Ex: 9-5 Aero Wagon MY08, 9-3 TiD Wagon MY08, 9-5 SE Wagon MY99, 9000 CS MY96, 9000 CC MY87
Re: RJ11/rj45?
Näin se taitaa olla. Tuota mustaa laatikkoa ei ole näkyvillä. Katsotaan mitä paljastuu kun puran hieman. Savukkeen sytyttimeen ei tule virtaa, oiva syy hiukan purkaa konsolia ja katsoa mitä muuta sieltä löytyy..
#6892
-97 Saab 5D COMBI SEDAN 9000 CSE-2.0t stage 1
-04 Saab 9-3 1.8t stage 1
-97 Saab 5D COMBI SEDAN 9000 CSE-2.0t stage 1
-04 Saab 9-3 1.8t stage 1