Park heater huolto

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Avatar
kalle37
"Hölösuu"
Viestit: 3082
Liittynyt: To Maalis 06, 2008 21:29
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Park heater huolto

Viesti Kirjoittaja kalle37 »

Nyt on termari vaihdettu! Eipä enää ole eber jatkuvasti päällä! Eikä mittari enää roiku!
9-3 SC 1,9 Tids
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Avatar
kalle37
"Hölösuu"
Viestit: 3082
Liittynyt: To Maalis 06, 2008 21:29
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Park heater huolto

Viesti Kirjoittaja kalle37 »

Vielä, kun älyäis millä saa sisäpuhaluksen kovemalle? Säätelin tehckillä ensin puhallus määrän tappiin, mutta eipä kovin paljon vaikuttanut. Nyt laitoin sen toisen vaihtoehdon autosta 100%! Eikä sekään muuttanut puhallus nopeutta.
9-3 SC 1,9 Tids
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
SS
"Hölösuu"
Viestit: 3490
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 20:21
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Park heater huolto

Viesti Kirjoittaja SS »

Ilmamäärän nimellä on tuo asetus lämmittimen valikoissa, ei ollut prosentteja vaan tilavuusyksikkö (m3/h, tms). Kyllä tuolla vaikutus on sisätilan lämpiämiseen, toki isompi puhallinnopeus syö myös virtaa hieman enemmän.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Avatar
kalle37
"Hölösuu"
Viestit: 3082
Liittynyt: To Maalis 06, 2008 21:29
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Park heater huolto

Viesti Kirjoittaja kalle37 »

Juu. Lisäsin sen ilmamäärän tappiin. Siellä oli myös asetus auto ja muistaakseni 100%. Niilläkään ei ollut kummoista eroa.
9-3 SC 1,9 Tids
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Vastaa Viestiin