ICM3 näyttö RIKKI?

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
juakoppi
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 11:47

ICM3 näyttö RIKKI?

Viesti Kirjoittaja juakoppi »

Saab 9-3 tids 1.9 icm3 värinäyttö muuttui ajon aikana ensin tosi sekavan näköiseks sen jälkeen himmeni vähitellen valkoiseksi. Taustalla näkyy himmeällä valikko kun katsoo hieman alaviistosta. Lisäks näytölle ilmestyy harmaat viivat ylä-laidasta ala-laitaan kun näyttö on tarpeeksi kauan päällä. Onko muilla ollut samallaista ongelmaa, pystyykö itse korjaamaan vai meneekö koko yksikkö vaihtoon :roll:, näyttö avattu kertaalleen ja piirilevyllä ei näyttäny olevan mitään silmään pistävää. Kaapelit puhistettu elektroniikka alkoholilla yms yms... Akkua pidetty noin tunnin verran irti eikä vaikutusta mihinkään.
APS
"Turbo"
Viestit: 277
Liittynyt: Ma Heinä 27, 2015 12:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: ICM3 näyttö RIKKI?

Viesti Kirjoittaja APS »

Lainataan ja nostetaan ketjua. Mulla ongelmia ICM2 näytön kanssa. Jos juakoopin näytölle löytyisi korjaaja, niin voisin tunkea omani myös huoltoon. Huolto-ohjeet/kokemukset kelpaavat myös.
Kuva
9-3 SC TiDS MY08 + purettuna 9-3 SS 2,0t MY04
juakoppi
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 11:47

Re: ICM3 näyttö RIKKI?

Viesti Kirjoittaja juakoppi »

Ei ole vieläkää korjaantunut näyttö :|. Johan tuo alkaa pikkuhiljaa näyttämään siltä että vaihtoon menee koko yksikkö. :roll:
Di17
"Turbo"
Viestit: 213
Liittynyt: Pe Touko 05, 2017 20:47

Re: ICM3 näyttö RIKKI?

Viesti Kirjoittaja Di17 »

APS kirjoitti:
Ke Kesä 10, 2020 11:55
Lainataan ja nostetaan ketjua. Mulla ongelmia ICM2 näytön kanssa. Jos juakoopin näytölle löytyisi korjaaja, niin voisin tunkea omani myös huoltoon. Huolto-ohjeet/kokemukset kelpaavat myös.
https://i.imgur.com/H4kfEsT.jpg
ICM2 löytyisi joutilaana, jos kiinnostaa nakkaa yv. Napit tosin on vähän kulahtaneet.
Aloitteleva saabisti - 9-3 SC 2.0
Vastaa Viestiin