Vakkarin nykiminen

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
vaappu79
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Su Kesä 16, 2019 19:53

Vakkarin nykiminen

Viesti Kirjoittaja vaappu79 »

Terve. 1.9tidin ongelmana on siis pumppaaminen cruise päällä ja syykin on tiedossa. Eli vaihdoin mikälie tarvike etunavan, joka ilmeisesti antaa hieman erilaista nopeus signaalia kuin toinen orkkis etunapa.
Mutta miten korjata vika?
A) vaihtaa toinenkin etunapa samanmoiseen mikälie tarvikkeeseen.
B) hakea orkkisnapa
C) pystyisikö nopeus signaalia muuttamaan vaikka op-comilla?

petrisa
"Hölösuu"
Viestit: 3352
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 20:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Vakkarin nykiminen

Viesti Kirjoittaja petrisa »

Alkoiko vika navan vaihdon jälkeen?

Tarvikenavat ylipäätänsä huonoja, joten joko FAG tai SKF suositeltavia.

Nopeustietoa ei voi muuttaa pyöräkohtaisesti. Oletko varma eli mistä tiedät että uusi napa antaa eri pyörimistietoa kuin muut. Oletko Testerillä tutkinut nopeustietoja?

Mikäli noin niin luulisin myös ABS/ESP järjestelmänkin tästä suivaantuvan.
Vikakoodinlukua Saab+muut merkit: Monimerkkitesteri Launch x431Master ja Op-Com

anv
"Hölösuu"
Viestit: 1285
Liittynyt: Ti Huhti 04, 2006 09:45
Paikkakunta: Oulu

Re: Vakkarin nykiminen

Viesti Kirjoittaja anv »

Tuosta oli jossain threadissa enemmänkin keskustelua. Kuten Petrisa sanoi, FAG tai SKF napaa hakemaan. Ainakin motonetista saa FAG:tä.
Antti
Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-BMW K1200S

aero
-
Viestit: 6334
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: Vakkarin nykiminen

Viesti Kirjoittaja aero »

Muista reklamoida se napa, jos se on myyty autoon sopivana vaikkei siihen oikeasti sovi. Paskat palikat ei markkinoilta häviä, jos niistä raha valuu tuotteesta huolimatta.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla

Vastaa Viestiin