Kytkin ng 93 -06
Kytkin ng 93 -06
Naapurin autoon vaihdettiin kaikki kytkemen osat. Kytkin poljin ei palaudu kunnolla hyvin hitaasti nousee ja loppu pitää melkein nostaa. Voi ajaa mutta? Mistä etsiä vikaa. Samllaista vikaa oli jo ennen remonttia.
Hese
Re: Kytkin ng 93 -06
Pitääkö sisällään "kaikki kytkimen" osat myös painelaakeri+työsylinteripaketin?
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Kytkin ng 93 -06
Ainakin puhui että kaikki vaihdettiin. Tuosta työsyliteristä en kyllä ole varma. Pitääkö se vaihtaa tässä remontissa
Hese
Re: Kytkin ng 93 -06
Kyllä se pitäisi. Nimittäin sen vaihto vaatii laatikon irroittamisen..
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Kytkin ng 93 -06
Sitten kytkimen ilmaamisella lähtisin liikkeelle.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Kytkin ng 93 -06
Ensin perusteellinen ilmaus ja jos ei tule kuntoon niin tilaa pääsylinterin siihen kytkimeen. Niitä on muutaman joutunu vaihtamaan ja jos vikaa oli jo vanhallakin kytkimellä niin saattaa olla siellä polkimen päässä vikaa.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Kytkin ng 93 -06
Pääsylinterikin on vaihdettu. Mikä sillä polkimen päässä voisi olla. Onko tuossa ilmaamisessa jotain erikoista oteteva huomioon. Yleis korjaamo teki tuon homman, mutta kysyivät kyllä Rikultakin tuosta
Hese
Re: Kytkin ng 93 -06
Onko jarrunestesäiliön pinta käytetty riittävän ylhäällä? Muistaakseni -04 kytkimen puolelle ei mene nestettä kuin käyttämällä pinta ylhäällä. Säiliössä on väliseinä jonka yli pitää nesteen päästä ennenkuin kytkimen puoli täyttyy. Sitten uusi perusteellinen ilmaus ja säiliön täyttö, että kytkimen puoli säiliössä täyttyy ja lopuksi nestettä pois jos ei halua jarrupalojen vaihdossa tulvaa konehuoneeseen.