Öljyvuoto...

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
ezku
Matalapaineturbo
Viestit: 188
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 16:24
Paikkakunta: espoo

Öljyvuoto...

Viesti Kirjoittaja ezku »

Terve! :D

Auton edestä katsottuna oikealla puolella, eli kuskin puolella konetta, on ensin ohjaustehostimen pumppu nokka-akselin päässä, mutta mikä on se seuraava mötikkä taaemman nokan päässä, ohjaustehostimen pumpun takana? Itselläni siitä jostain vuotaa öljyä... Onko jokin tyyppijuttu ja helppo hoitaa??
JetBlack 9-3 SS 1.8t 2009 Vector BioPower st1 +Aeropackage
Black 9-3 SS 2.0t 2003
#5374
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5254
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Re: Öljyvuoto...

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Alipainepumppu on se toinen ja jos ei uudella tiivistellä rauhoitu öljyvuoto, niin sitten on luultavasti laippa mennyt kieroksi. Eli vaihtoon menee siinä tapauksessa.

-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
ezku
Matalapaineturbo
Viestit: 188
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 16:24
Paikkakunta: espoo

Re: Öljyvuoto...

Viesti Kirjoittaja ezku »

Kiitos! :D
JetBlack 9-3 SS 1.8t 2009 Vector BioPower st1 +Aeropackage
Black 9-3 SS 2.0t 2003
#5374
markkula
"Turbo"
Viestit: 222
Liittynyt: Ke Touko 13, 2009 19:33
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Öljyvuoto...

Viesti Kirjoittaja markkula »

Alipainepumppu vuotaa usein siitä pyöreän kannen tiivisteestä. Muototiivisteen vaihtaminen pumpun alle ei silloin auta. Tunnistaa siitä että vuotaa vain auton ollessa sammuksissa. Olen vaihtanut kannen alle ihan tavallisen o-renkaan ja aina on pitänyt. Jalan kieroksi menemiseen en ole törmännyt.
9-5 2.0 Tid 2010
Vastaa Viestiin