Moi,
tässä tarinaa mitä tapahtunut...
Edellinen omistaja vaihtadattanut kaksoismassavauhtipyörän kiinteään. Samalla mennyt uusiksi irroitussylinteri.
Ajoin autolla itse 1500km ilman ongelmia, sitten hävis kytkin kokonaan. Säiliö tyhjä, eka ajatus irrotussylkky rikki, vaihdoin sen.
Muutama päivä ajoo ja sama juttu. Kytkin toimi normaalisti, olin about 30 min kaverilla ja kun piti lähtee pois, niin poljin pamahti pohjaan. Säiliö tyhjä.
Annoin auton olla muutaman päivän ja ilmasin eilen ja kaikki pelaa. Ajettiin vaihtelevaa ajoo muutamat pätkät. Illalla kotio ja katoin säiliön, kaikki ok. Aamulla reissuun ja kaikki pelaa, säiliö täynnä.
Pysähdyin 5-10 minuutin ajaksi ja kappas kytkinpoljin pohjaan ja säiliö tyhjä. Täytin säiliön ja ilmasin ja taas pelaa...
Laitoin pikaliittimen tilaukseen ja vaihdan sen kun tulee, muuta en keksi...
Onkohan kellään ollut samaa? Auto vm 07 9-3 farkku Tids 6-v manuaali F40.
Kytkin ongelmaa F40
Re: Kytkin ongelmaa F40
Minulla vuoti taannoin samalla tavalla kytkinrempan jälkeen. Työsylinteristä tulevan putken ja ilmausnipan vaimikäseon tiiviste. Irroittaessani sitä huomasin tiivisteen olevan nipan pohjalla, annoin olla siellä; virhe. Olisi pitänyt kaivaa pois ja siirtää siihen putken päähän omaan uraansa.
Jos vuotaa tuosta niin näkyy kytkinkopan tarkastusaukosta kun kaveri painaa kytkintä.
Toivottavasti ei ollut liian sekava sepustus.
Jos vuotaa tuosta niin näkyy kytkinkopan tarkastusaukosta kun kaveri painaa kytkintä.
Toivottavasti ei ollut liian sekava sepustus.
9-5 2.0 Tid 2010
Re: Kytkin ongelmaa F40
Tuon osan laitoin tilaukseen. Pitääpä kohta irrottaa ja kattoo miltä näyttää.
Re: Kytkin ongelmaa F40
Tiiviste oli liittimessä ei kartiossa. Kaivoin pois ja laitoin kartioon. Ilmaus meni ainakin paljon helpommin nyt, eli tuosta se varmaan johtui. Nyt jännitetään muutama päivä miten käy.
Kiitos vinkistä!!
Kiitos vinkistä!!