morjes
Olen lukenut täältä foorumilta noista kytkimistä, mutta ajattelin kysyä varmuuden vuoksi. Saab 9-3 1.8t 2008 stage 1 etanoli softalla kytkimen vaihto vahvempaan olisi edessä. Olen lukenut, että moni on laittanut 2.0T kytkimen ja sellaisen ehdin itsekin jo tilata osanumero:55562984. Kuitenkin nyt silmään osui, että tuossa olisi kuitenkin kiinteä vauhtipyörä sekä tuo uusi levy on jousittamaton eli onkohan sellainen yhdistelmä turvallinen auton kestävyyden kannalta. Myös normaali hyvä ajettavuus olisi tarkoitus säilyttää. Jos tuo tilaamani setti on väärä millaisia olette juuri kyseiseen autoon laittaneet?
Henri
Saab 9-3 1.8t kytkin
Re: Saab 9-3 1.8t kytkin
Onhan tämä eepos selattu jo läpi koska siellä on kaikki käsiyelty: viewtopic.php?f=15&t=125986
Nopeankin suositus-arvauksen voisi antaa jos tietäisi onko siellä 5 vai 6 vaihteinen aski ?
Nopeankin suositus-arvauksen voisi antaa jos tietäisi onko siellä 5 vai 6 vaihteinen aski ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Saab 9-3 1.8t kytkin
kiitos paljon luen tuolta lisää, mutta 5 vaihteinen laatikko tuossa on.
Re: Saab 9-3 1.8t kytkin
Sityen 9-5 Aeron kytkinpaketti. Ohjeet ja tunnelmat tuolta eepoksesta
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit