Kovemmilla pakkasilla katkesi tuosta kahvan päästä vaijeri ja akku tietenkin kerennyt tyhjentyä, ovet toki on auki.
Ilmeisesti tuon keskimmäisen maskin / ritilän irroittamalla pääsee meisselin avulla aukasemaan lukot, mutta tuntui että se menee rikki jos sitä väkisin koittaa irrottaa?
Aiheesta poiketen tuo uuden akun tyhjeneminen kiinnostaa kanssa, että onko se voinut johtua tuosta, että auto valittaa kuskin oven olevan auki (alkoi kovilla pakkasilla) vaikka se on todellisuudessa kiinni? Sisävalon kuitenkin oon sammuttanut manuaalisesti, että se ei ole palanut kumminkaan, mietinkin että onko tuo mennyt "lepotilaan" tuon oven takia?
Kuinka saa konepellin auki, kun vaijeri on poikki?
Re: Kuinka saa konepellin auki, kun vaijeri on poikki?
Vaikka sisävalot olisi käsin laitettu päälle tai ovi unohdettu auki, niin jonkin ajan kuluttua valot sammuvat joka tapauksessa. Oiskohan ollut 30min viive. Ei siis pitäisi aiheuttaa akun tyhjenemistä.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Kuinka saa konepellin auki, kun vaijeri on poikki?
Jännä, akulla ikää parisen viikkoa ja ennen autoon laittamista latasin sen täyteen.
-
- "Ruisku"
- Viestit: 134
- Liittynyt: Su Touko 18, 2008 13:07
Re: Kuinka saa konepellin auki, kun vaijeri on poikki?
jos sieltä kahvan päästä näkyy vaijeriayhtään niin nyppää pihdeillä pelli auki.
Insignia 2.0 Turbo sport OPC Line, Mokka 1.4T Cosmo & Vectra GTS
Ex Vectra GTS Biopower
Ex Vectra GTS Biopower
Re: Kuinka saa konepellin auki, kun vaijeri on poikki?
Joo, elikkäs sain sen vaijerin irrotettua ja nyt konepellin saa auki pihdeillä. Tuon saa luultavasti vielä vaijerinipalla takaisin kahvaan.