^En ihan tarkkaan muista miten noiden lootien letkut eroavat toisistaan, mutta ainakaan meidän A6-ttidiin ei ole mikään paja pystynyt huuhteluvaihtoa tekemään. 9-5- A5-lootaan kuitekin pystyivät. BG-pesua ei tehdä jäähyn letkuista ja se on ihan eri asia, kuin nämä perushuuhtelut...
Eski
5-v automaattiloota nykii
Re: 5-v automaattiloota nykii
Itse teetätin ex Saabin 5-v Aisiniin kahdesti öljynvaihdon huuhtelemalla merkkiliikkeessä. Hinta oli 400 €. Töitä yhden tunnin edestä ja tuota laatikkoon kuuluvaa öljyä meni 11 litraa. Huoltoliikkeenä oli molemmilla kerroilla Auto Åström.
Tähän nykyiseen 6-v Aisiniin on vaihdettu kahdesti öljyt. Ei kertaakaan minun aikana vielä ja nyt mittarissa kohta 240 tkm. Täytyykin kysyä tuolta Åströmiltä seuraavaa öjynvaihtoa huuhtelumenetelmällä että mitä vastaavat
Tähän nykyiseen 6-v Aisiniin on vaihdettu kahdesti öljyt. Ei kertaakaan minun aikana vielä ja nyt mittarissa kohta 240 tkm. Täytyykin kysyä tuolta Åströmiltä seuraavaa öjynvaihtoa huuhtelumenetelmällä että mitä vastaavat
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: 5-v automaattiloota nykii
Lootaöljyt vaihdettu huuhdellen nyt, mutta samat ongelmat jatkuvat jossain määrin.
Seuraavana operaationa varmaan venttiilipesän vaihto/solenoidien vaihto.
Onko tästä kellään kokemusta, youtuben puolelta löytyi toki jotain opetusvideon tynkää, mutta ilmeisen hankala operaatio?
Seuraavana operaationa varmaan venttiilipesän vaihto/solenoidien vaihto.
Onko tästä kellään kokemusta, youtuben puolelta löytyi toki jotain opetusvideon tynkää, mutta ilmeisen hankala operaatio?
NG9-3 Vector '08 2,0t BioPower 230hv
#8208
#8208