Akku
Re: Akku
Ei ainakaan 2003 NG kolkkia tarvitse.
Ovet jos jättää auki ennenkuin vanhan irrottaa, niin ei sitten haittaa jos tulee asiaa auton sisälle, ennen uuden asennusta.
Ovet jos jättää auki ennenkuin vanhan irrottaa, niin ei sitten haittaa jos tulee asiaa auton sisälle, ennen uuden asennusta.
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Re: Akku
En jättäisi ovia auki vaan lukot auki, avain pois ja odottelua 15…30min ennen akkukengän irrotusta. Muuten siellä jää virtaa kuluttavia laitteita päälle ja saattaa kipinöidä kenkää irrottaessa. Mulla ainakin kärähti yhdellä kerralla CIM moduuli akkukengän irrotuksen ja kiinnityksen yhteydessä, toki yhteyttä ei millään pysty todistamaan.
Toki tuon jälkeen kenkää on tullut irroteltua moneen kertaan, nopeasti pyrkien minimoimaan mahdollisen kipinöinnin.
Toki tuon jälkeen kenkää on tullut irroteltua moneen kertaan, nopeasti pyrkien minimoimaan mahdollisen kipinöinnin.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2