Eberi
Re: Eberi
Lukea vikakoodit TECH2:lla tai vastaavalla. Vahvasti kyllä kuulostaa ohjainlaitevialta ja noista yleensä menee paloilmapuhaltimen juotokset. Voi toki vika muuallakin olla, vikakoodien luku voisi vahvistaa diagnoosin.
Korjaajia löytyy, esimerkki: https://www.janilehto.com/product/1342/ ... inleikkaus
Foorumin nimimerkki johnjocke hallitsee myös homman ja häneltä on ainakin joskus löytynyt testattuja vaihtolaitteita.
Täältä löytyy pitkä keskustelu eberistä: viewtopic.php?f=48&t=88865
Korjaajia löytyy, esimerkki: https://www.janilehto.com/product/1342/ ... inleikkaus
Foorumin nimimerkki johnjocke hallitsee myös homman ja häneltä on ainakin joskus löytynyt testattuja vaihtolaitteita.
Täältä löytyy pitkä keskustelu eberistä: viewtopic.php?f=48&t=88865
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Eberi
Eberin vikakoodin luku onnistuu myös Vauxcom ohjelmalla. Se on vastaava kuin OpCom. Jostain syystä omat kaksikikin eri versiota OpCommista ei sisällä polttoainekäyttöistä lisälämmitintä mutta latasin Vauxcommin niin sillä se onnistuu.
Noita ohjelmia löytyy Opel-foorumin käyttäjiltä runsaasti ja Opeleissa on sama Eberi. Vika on todennäköisesti paloilmapuhaltimen juotoksissa kuten jo todettiinkin. Silti kannattaa tarkistaa josko tästä herjaa vikakoodia.
Noita ohjelmia löytyy Opel-foorumin käyttäjiltä runsaasti ja Opeleissa on sama Eberi. Vika on todennäköisesti paloilmapuhaltimen juotoksissa kuten jo todettiinkin. Silti kannattaa tarkistaa josko tästä herjaa vikakoodia.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)