Saab 9-3 Kytkin

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Saabisti-93
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Marras 15, 2021 14:00

Saab 9-3 Kytkin

Viesti Kirjoittaja Saabisti-93 »

Tuossa aikasemmin laittelin kolinasta etupäässä ja oon nyt sitä mieltä että kaksoimassa siellä kolisee niin kuinkahan tyyris operaatio olis se laittaa kuntoon. Auto hiljan tullu vasta ja ollu muuten tyytyväinen autoon niin ei viittis luopua heti siitä? Pääseköhän alle tonnilla kytkimen ja vauhtipyörän osalta.. Jos jollain on ehdottaa jotain hyvää pajaa Tampereen alueella tai muualla niin ilolla otan vastaan tietoa.
Di17
"Turbo"
Viestit: 213
Liittynyt: Pe Touko 05, 2017 20:47

Re: Saab 9-3 Kytkin

Viesti Kirjoittaja Di17 »

viewtopic.php?f=15&t=125986

Tuolta kun silmäilee, niin on viisaampi.
Aloitteleva saabisti - 9-3 SC 2.0
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4571
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Saab 9-3 Kytkin

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Mikä automalli, moottori ja vaihteiden lukumäärä mahtaa olla kyseessä ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saab 9-3 Kytkin

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Saabisti-93 kirjoitti:
Ma Marras 15, 2021 22:07
Tuossa aikasemmin laittelin kolinasta etupäässä ja oon nyt sitä mieltä että kaksoimassa siellä kolisee niin kuinkahan tyyris operaatio olis se laittaa kuntoon. Auto hiljan tullu vasta ja ollu muuten tyytyväinen autoon niin ei viittis luopua heti siitä? Pääseköhän alle tonnilla kytkimen ja vauhtipyörän osalta.. Jos jollain on ehdottaa jotain hyvää pajaa Tampereen alueella tai muualla niin ilolla otan vastaan tietoa.
Jos on diesel, niin olen saanut lähes pari vuotta sitten tarjouksia AutoJerryn kautta hintahaitarin ollessa 580 - 1300 €. Hinnat eivät sinänsä ole vertailukelpoisia, koska halvin sisältää vain tuplamassavauhtiksen vaihtamisen, tonnin tai vähän yli olevan täydellisen kytkinrempan.

Meidän cabbeen oli vaihdettu kytkin, mutta tuplamassasta ei ollut tietoa. Auto tärisi, jonka syyksi selvisi loppuen lopuksi se, että hiukkassuodatin oli lähes tukossa (entinen omistaja laittanut autoon väärän softan), sekä imusarjan läpät olivat jumissa. Tilanne parantui, kun korjasi molemmat edellä mainitut. Sitä ennen tuli kuitenkin kyseltyä noita em. tarjouksia.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin