Olisko hyviä neuvoja ehkä jopa kuvia.
2008 vuoden ysikolkki josta antautui moottori. Yläkerta purettu pöydälle ja nyt pitäis loput irrottaa että saa vsihtokonetta perään.
Fiksuin lienee purkaa ja ottaa apurunko ja koko tekniikkapaketti alakautta ulos.? Mitä kaikkee siellä on vielä purettavaksi?
Pyöriltä jarruletkut/sähköt irti, etuiskarien yläpäät auki, apurungon pultit irti jonka jälkeen moottorikorvat irti ja auto ylös?
En oo tällä tavalla ennen purkanu moottoria pois. Lähinnä vanhemmista ja yläkautta
B207 moottorin irroitus
Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
1 viesti
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “9-3 SS, SC, CV ja X”
Hyppää
- Ylläpito tiedottaa
- ↳ FOORUMIN SÄÄNNÖT, LUE ENSIN! (Päivitetty 28.3.2020)
- ↳ Helpdesk
- Mallikohtainen foorumi
- ↳ 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
- ↳ 90, 99, OG900
- ↳ 9000
- ↳ OG 9-3 & NG 900
- ↳ OG 9-5
- ↳ 9-3 SS, SC, CV ja X
- ↳ NG 9-5
- ↳ 9-2X, 9-4X ja 9-7X
- Yleistä
- ↳ Yleinen
- ↳ Apua tien päällä
- ↳ Konseptit ja tulevat mallit
- ↳ Styling & tuning
- ↳ Luvaton käyttöönotto
- ↳ Projektit
- ↳ Diesel
- ↳ BioPower
- ↳ Olitko se sinä?
- ↳ Gallup-alue
- ↳ Off topic
- ↳ Tapahtumat
- ↳ Ladies only
- ↳ Auton maahantuonti
- ↳ Saab på svenska
- ↳ Saab in English
- Vain jäsenille
- ↳ Yleinen - Saab-klubi
- ↳ Klubitapahtumat
- ↳ Suomen Saab-klubi tiedottaa
- ↳ Saabistin toimitus
- Saab-markkinat
- ↳ Myydään Saabit
- ↳ Ostetaan Saabit
- ↳ Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Ostetaan Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Wanhojen Saabien markkinat
- ↳ Kaupalliset tiedotteet
- Muut markkinat
- ↳ Muut osto- ja myynti-ilmoitukset