Moottorin vikavalo palaa antaa vikakoodeja p0686 p0692 p0693 ja p0691 vikakoodit saa nollattua moottorin ollessa kylmä ja silloinkin jos painaa kaasun pohjaan vikakoodit palaavat moottorin lämmettyä vikakoodeja ei edes saa pyyhittyä ensimmäinen vikakoodi on
P0686 päärele katkonainen
P0691 jäähdytystuulettimen 1 ohjauspiirin virhetoiminto (jatkuva)
P0692 jäähdytystuulettimen 1 ohjauspiirin virhetoiminto (jatkuva)
P0693 jäähdytystuulettimen 2 ohjauspiirin virhetoiminto (jatkuva)
Auto toimii kuitenkin normaalisti
Saab 9-3 1.8t 150hv APUA Tarvitaan
-
- "Koeajolla"
- Viestit: 1
- Liittynyt: Su Loka 16, 2022 11:11
Re: Saab 9-3 1.8t 150hv APUA Tarvitaan
Vaikuttaisi että johtosarjat syynättävä ja jokin hapettunut liitin kumittelee.
Ajoituspalikat B207 E/L löytyy.
Ex: Saab 1,9 Tid 8v my2009
Ex: 2xSaab 99 petro + 3xSaab 99
Ex: Saab 1,9 Tid 8v my2009
Ex: 2xSaab 99 petro + 3xSaab 99
Re: Saab 9-3 1.8t 150hv APUA Tarvitaan
Ecuvialta haiskahtaa
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Saab 9-3 1.8t 150hv APUA Tarvitaan
Juu komppaan vesa67 tässä asiassa kaikki em. koodit liittyvät yhteen ECU:n sisäiseen ohjauspiiriin. Jos ECU menee vaihtoon olisin kiinnostunut lunastamaan tuon rikkinäisen. Tarkoituksena katsoa onko noita mahdollista/kannattavaa korjata.