Kompura
Re: Kompura
Mun exällä (pojalla nykyisin) on mittarissa jotain 320tkm tällä hetkellä eikä mitään noista ole tarvinnut vaihtaa
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Re: Kompura
Bensa Saab lähti vaihtoon 315 tkm ajettuna. Ilmastoinnin kompuraa eikä turboa vaihdettu vielä koskaan. Laturin vapaakytkin petti jossain vähän alta 300 tkm ajettuna.
Diesel Saab taas lähti vaihtoon 280 tkm ajettuna ja laturi oli vaihdettu jo kahdesti . Turboa eikä ilmastoinnin kompuraa koskaan.
Diesel Saab taas lähti vaihtoon 280 tkm ajettuna ja laturi oli vaihdettu jo kahdesti . Turboa eikä ilmastoinnin kompuraa koskaan.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: Kompura
Ei noista osista oikein mikään ole sellainen, jonka kuluminen tapahtuisi suhteessa kilometreihin. Enempikin käyttötunnit, käyttö- ja huoltohistoria vaikuttaa noiden kulumisiin.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla