9-3 1.8t sytytystulpat

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Leiska9-3
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: To Heinä 13, 2023 19:28

9-3 1.8t sytytystulpat

Viesti Kirjoittaja Leiska9-3 »

Paljon oli yhdessä keskustelussa asiaa aiheesta, mutta kokemattomalle ihan siansaksaa.
Mitä tulppaa kannattaa käyttää stage1-softatussa saapissa?
Monesti puhutaan tuosta NGK BKR7ESC-1, ja semmoiset ovatkin nyt käytössä.
Haynesin ohje käskee laittamaan NGK PFR6D- 10G, vai oliko NGK PFR6T-10G.
Mitä eroa tulpilla on, ja kumpaa suosittelette käyttämään tällaisessa softatussa autossa, ja miksi?
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5254
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Re: 9-3 1.8t sytytystulpat

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Jälkimmäiset on monta kertaa kalliimmat platinatulpat, mutta onpa niissä moninverroin pidempi vaihtovälikin.
Makuasia enimmäkseen siis kumpiako käyttää.

-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Fakiiri
"Hölösuu"
Viestit: 1852
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 07:31
Paikkakunta: Kemi

Re: 9-3 1.8t sytytystulpat

Viesti Kirjoittaja Fakiiri »

Isoin pointti on tässäkin se että vain NGK tulppia, vaikka varaosamyyjä muuta höpsöttäisi.

Etanolisoftalla sitten tuo seiskan lämpöarvo enemmän must.
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
patsa
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: Su Kesä 09, 2019 20:08

Re: 9-3 1.8t sytytystulpat

Viesti Kirjoittaja patsa »

Ngk, on kuulemma se must, mutta eräällä kamulla oli kuulemma jotkut monikärkitulpat saabissaan ,ja moitiskeli jotta olivat mustuneet(nokeentuneet)
Tulppiensa merkkiä en tiedä, mutta kysäsen ?
Vastaa Viestiin