SC rekisterikilven valojen johdotus

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
PaulMuadDib
"Aero"
Viesti:

SC rekisterikilven valojen johdotus

Viesti Kirjoittaja PaulMuadDib »

Terve

Olen tuskaillut noiden *erkeleen rekisterikilven valojen kanssa. Aikanaan kun vaihdoin uuden REC:n kaikki alkoi toimia kuten pitääkin. Myöhemmin valot lakkasivat taas toimimasta. Testasin toisella REC:llä, eivätkä syttyneet. Minä luulen, että siellä olisi jossakin katkos. Mihin pinniin nuo valot oikein menevät, että saisin katsottua mikä tässä nyt oikein maksaa?!

Toisaalta muistelen mitanneeni, että sinne valoille tulee jokin pieni jännite. En ymmärrä mikä niissä voi olla, pitkin kesää katselin niitä aina sopivina päivinä, mutta enpä ole saanut mokomia enää toimimaan. Ollenkaan. Kaipa ne pitäisi katsastuksessa toimia.

Kuten otsikossa mainittua autoa on farmari.
KA Mitsubishi Outlander MY16
HA Saab 9-3 Aero Wagon 2.8 TS V6 MY07
YouTube
jus
"Saabisti"

Re: SC rekisterikilven valojen johdotus

Viesti Kirjoittaja jus »

Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
automies
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja automies »

Kannattaa sitten olla varovainen kaikkien noide RECiltä tulevien sähköjen kanssa. Tuo REC on joko tietoisesti tai jonkun kesäharjoittelijan toimesta suunniteltu päin vit… siten, että ylikuorma - tai oikosulku - polttaa kyseisen linjan ohjauksen välittömästi. Siellä ei ole mitään suojauksia lähdöissä.
Nyt: Saab 9-3 Cab MY08
Ex: 9-5 Aero Wagon MY08, 9-3 TiD Wagon MY08, 9-5 SE Wagon MY99, 9000 CS MY96, 9000 CC MY87
PaulMuadDib
"Aero"
Viesti:

automies kirjoitti:
Pe Syys 27, 2024 21:26
Kannattaa sitten olla varovainen kaikkien noide RECiltä tulevien sähköjen kanssa. Tuo REC on joko tietoisesti tai jonkun kesäharjoittelijan toimesta suunniteltu päin vit… siten, että ylikuorma - tai oikosulku - polttaa kyseisen linjan ohjauksen välittömästi. Siellä ei ole mitään suojauksia lähdöissä.
Kiitos. Näin olen antanut itseni ymmärtää.
YouTube
PaulMuadDib
"Aero"
Viesti:

Kiitos kovasti. Minä tutustun tuohon.
YouTube