Hei.
Iäkäs isäni hävitti saabin avaimen. Ei osattu kirjaamossa. sanoa mikä tilanne toisen avaimen suhteen.
Isä ei pääse autoon eikä myöskään voi ajaa.
Miten tässä pitäisi toimia? Mikä kustannus?
Vaatiiko yksikön vaihtoa vai riittääkö uudet avaimet?
Vaatiiko koodausta vai mitä?
Merkki ja malli: Saab 9-3 Sedan
Vuosimalli: 2008 (käyttöönotto 21.12.2007)
Moottori: 1.8t (B207E), bensiini, 110 kW (150 hv)
Saab avain Tampere
Re: Saab avain Tampere
Täällä kajaanissa onnistuu avaimen teko. Laita sähköpostia jos tarvetta vielä. Riittää Cim -yksikön irroitus ja toimitus minulle.
Tämä info olisi varmaan haulla pitänyt löytyä, ainakin joskus olen foorumille kirjoitellut.
Tämä info olisi varmaan haulla pitänyt löytyä, ainakin joskus olen foorumille kirjoitellut.
Saab-aiheiset ohjelmointityöt, ohjainlaitteiden korjaukset, CIM-yksiköt ja rattilukot, vaihdot kloonaukset, lukko- ja avainhuollot / uudet avaimet lähes kaikkiin merkkeihin.
Sähköpostilla saa nopeiten kiinni: antti.e.korhonen(at)gmail.com @Kajaani
Sähköpostilla saa nopeiten kiinni: antti.e.korhonen(at)gmail.com @Kajaani
Re: Saab avain Tampere
Hinausliikkeellä on työkalut avata lukittu ovi, ottavat luonnollisesti korvauksen ~100e.
Sen jälkeen akusta kenkä irti ja ratin irrotukseen jonka takana cim majailee.
Kaikkeen tähän tarvii työkaluja ja hieman tietotaitoa joten jos ei löydy kumpaakaan ole yhteydessa johonkin joka ymmärtää saabin päälle esim.vesa67 kangasalalla.
Hinuttaa auton sinne laittoon, koko revohka helposti 500-1000e.
Vaihtoehtona käydä isän vaatteet tarkasti läpi etsien avainta joka löytynee jostain taskusta, vaihtovaatteiden taskuista ne on omatkin "kadonneet" avaimet löytyneet.
Sen jälkeen akusta kenkä irti ja ratin irrotukseen jonka takana cim majailee.
Kaikkeen tähän tarvii työkaluja ja hieman tietotaitoa joten jos ei löydy kumpaakaan ole yhteydessa johonkin joka ymmärtää saabin päälle esim.vesa67 kangasalalla.
Hinuttaa auton sinne laittoon, koko revohka helposti 500-1000e.
Vaihtoehtona käydä isän vaatteet tarkasti läpi etsien avainta joka löytynee jostain taskusta, vaihtovaatteiden taskuista ne on omatkin "kadonneet" avaimet löytyneet.