Noniin, nyt on sitten tilattu lisää polleja konepellin alle
Luovuin kuitenkin tuosta Hirsch virin hankinnasta kun tuntui niin vaikealta, eikä takuuhommakaan tuntunut olevan sen kummempi.
Päädyin sitten BSR:än softaan koska sen on helppo itse siirtää autoon, ja pois tarvittaessa. Maptunissa ja Nordicissa olis joutunut fyysisesti vaihtamaan boxin ja lisäksi olis tarvinnut tech2 ohjelmoinnin.
Jos hyvin menee, niin huomenna pitääs jo päästä testaamaan lisäpollet. Kerron sitten ensituntuman.
Voi Saabanan !!
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
Joo, olen itekkin harkinnut tota samaa pakettia. Kuinkahan tollanen viritys vaikuttaa muuten jälleenmyyntiin? Autokauppiashan haukkuu sen tietysti vaihtotilanteessa piloille rääsätyksi ja sitten taas eteenpäin myydessä se on se "tositykki". Tässä BSR:n paketissa on toisaalta tosiaan se hyvä puoli, että voi tarvittaessa ladata orkkissoftat takaisin ja vaihtaa se sitten vakiotehoisena. Kauppaisi sitten jälkeenpäin uudelle omistajalle halavalla tuninkia, vai meneekö kikkailuksi...
Recon kirjoitti:Joo, olen itekkin harkinnut tota samaa pakettia. Kuinkahan tollanen viritys vaikuttaa muuten jälleenmyyntiin? Autokauppiashan haukkuu sen tietysti vaihtotilanteessa piloille rääsätyksi ja sitten taas eteenpäin myydessä se on se "tositykki". Tässä BSR:n paketissa on toisaalta tosiaan se hyvä puoli, että voi tarvittaessa ladata orkkissoftat takaisin ja vaihtaa se sitten vakiotehoisena. Kauppaisi sitten jälkeenpäin uudelle omistajalle halavalla tuninkia, vai meneekö kikkailuksi...
Eipähän varmaan kannata autoa myydessä mainita jos auto on kunnossa, niinkuin varmasti onkin
No just tuon BSR-paketin myyminen on käsittääkseni lähinnä mahdotonta. Tai vielä ei ainakaan ole kiertänyt huhuja, kuinka tuo laitos pystytään koodaamaan toiseen autoon.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
peinu kirjoitti:No just tuon BSR-paketin myyminen on käsittääkseni lähinnä mahdotonta. Tai vielä ei ainakaan ole kiertänyt huhuja, kuinka tuo laitos pystytään koodaamaan toiseen autoon.
Sanokaas joku jolla tuo PPC on, että saako sen purettua helposti (ruuveilla kiinni, ekäi mitään turhia sinettejä haittaamassa "takuun" raukeamista)? Olisi kiva nähdä kuvia sen sisälmyksistä, tai tietenkin päästä kopeloimaan oikeaa yksilöä. Sisällä olevista piireistä voi päätellä jo kuinka helppoa tai vaikeaa koodauksen kiertäminen on.
Recon kirjoitti:Joo, olen itekkin harkinnut tota samaa pakettia. Kuinkahan tollanen viritys vaikuttaa muuten jälleenmyyntiin? Autokauppiashan haukkuu sen tietysti vaihtotilanteessa piloille rääsätyksi ja sitten taas eteenpäin myydessä se on se "tositykki". Tässä BSR:n paketissa on toisaalta tosiaan se hyvä puoli, että voi tarvittaessa ladata orkkissoftat takaisin ja vaihtaa se sitten vakiotehoisena. Kauppaisi sitten jälkeenpäin uudelle omistajalle halavalla tuninkia, vai meneekö kikkailuksi...
Eipähän varmaan kannata autoa myydessä mainita jos auto on kunnossa, niinkuin varmasti onkin
No just tuon BSR-paketin myyminen on käsittääkseni lähinnä mahdotonta. Tai vielä ei ainakaan ole kiertänyt huhuja, kuinka tuo laitos pystytään koodaamaan toiseen autoon.
Tarkoitinkin paketin myymistä ko.auton uudelle omistajalle. Muutenhan siitä ei ole kun verkon painoksi ja vissiin huonoksi sellaiseksi...
Recon kirjoitti:Joo, olen itekkin harkinnut tota samaa pakettia. Kuinkahan tollanen viritys vaikuttaa muuten jälleenmyyntiin? Autokauppiashan haukkuu sen tietysti vaihtotilanteessa piloille rääsätyksi ja sitten taas eteenpäin myydessä se on se "tositykki". Tässä BSR:n paketissa on toisaalta tosiaan se hyvä puoli, että voi tarvittaessa ladata orkkissoftat takaisin ja vaihtaa se sitten vakiotehoisena. Kauppaisi sitten jälkeenpäin uudelle omistajalle halavalla tuninkia, vai meneekö kikkailuksi...
Eipähän varmaan kannata autoa myydessä mainita jos auto on kunnossa, niinkuin varmasti onkin
No just tuon BSR-paketin myyminen on käsittääkseni lähinnä mahdotonta. Tai vielä ei ainakaan ole kiertänyt huhuja, kuinka tuo laitos pystytään koodaamaan toiseen autoon.
Tarkoitinkin paketin myymistä ko.auton uudelle omistajalle. Muutenhan siitä ei ole kun verkon painoksi ja vissiin huonoksi sellaiseksi...
Saahan ne Nordicin softatkin PPC:hen, tai ainakin näin "julistivat" svedu foorumissa vuoden alussa. Hiedän sivuilta en toisn löytänyt mitään mainintaa asiasta.
Rolf Uhr kirjoitti:
Efter att vi under lång tid undersökt möjligheten att på ett smidigt sätt läsa ur eller läsa in mjukvara i motorstyrdon har vi nu sedan någon månad tillbaka genom ett avtal med BSR Svenska AB fått möjligheten att använda PPC.
Nordic Uhr AB planerar inom kort även att utöka sortimentet med trimsteg även till andra bilmärken än Saab.
Nordic leverar PPC med Nordic programvara eller programvara som är testad och godkänd av Nordic.
Detta innebär inga förändringar i Nordic Uhr AB sätt att sälja trimprogram.
Vilken annan utrustning och utvecklingsvertyg Nordic Uhr AB förfogar över kommer att förbli Nordic Uhr AB's egen angelägenhet.
Vigge kirjoitti:Saahan ne Nordicin softatkin PPC:hen, tai ainakin näin "julistivat" svedu foorumissa vuoden alussa. Hiedän sivuilta en toisn löytänyt mitään mainintaa asiasta.
Rolf Uhr kirjoitti:
Efter att vi under lång tid undersökt möjligheten att på ett smidigt sätt läsa ur eller läsa in mjukvara i motorstyrdon har vi nu sedan någon månad tillbaka genom ett avtal med BSR Svenska AB fått möjligheten att använda PPC.
Nordic Uhr AB planerar inom kort även att utöka sortimentet med trimsteg även till andra bilmärken än Saab.
Nordic leverar PPC med Nordic programvara eller programvara som är testad och godkänd av Nordic.
Detta innebär inga förändringar i Nordic Uhr AB sätt att sälja trimprogram.
Vilken annan utrustning och utvecklingsvertyg Nordic Uhr AB förfogar över kommer att förbli Nordic Uhr AB's egen angelägenhet.
MVH. Rolf Uhr
VD
Nordic Uhr AB
Näin minullekin on kerrottu, kun keskustelin yhden näitä Nordic:n tuotteita myyvän tahon kanssa viime keväänä. Tosin, en ole vielä missään nähnyt edes kuviakaan tuosta Nordic:n PPC:stä.
peinu kirjoitti:No just tuon BSR-paketin myyminen on käsittääkseni lähinnä mahdotonta. Tai vielä ei ainakaan ole kiertänyt huhuja, kuinka tuo laitos pystytään koodaamaan toiseen autoon.
Sanokaas joku jolla tuo PPC on, että saako sen purettua helposti (ruuveilla kiinni, ekäi mitään turhia sinettejä haittaamassa "takuun" raukeamista)? Olisi kiva nähdä kuvia sen sisälmyksistä, tai tietenkin päästä kopeloimaan oikeaa yksilöä. Sisällä olevista piireistä voi päätellä jo kuinka helppoa tai vaikeaa koodauksen kiertäminen on.
Neljällä ruuvilla on boksi ruuvattu kiinni ja neljännen päällä on tarra, jossa tässä yksilössä lukee Sw: 6.55 Hw: 5.4
Mitälie sitten tarkoittavatkin...
Lisäkicksejä saa siitä, kun lataat orkkissoftat takaisin (tai eihän sitä orkkikseksi saa, mutta enivei..), ajat sillä viikon ja vaihdat takaisin tehokkaampaan..
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93 Perheessä myös Mr. S
Aerochick kirjoitti:
Lisäkicksejä saa siitä, kun lataat orkkissoftat takaisin (tai eihän sitä orkkikseksi saa, mutta enivei..), ajat sillä viikon ja vaihdat takaisin tehokkaampaan..
Olet ytimessä
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Juttelin Rikun kanssa PCS:llä käydessäni ja hän sanoi, että joku asiakas oli tilannut 1.8t Sport Sedaniin BSR steg 4:n ja se on nyt ollut kiinni autossa lähes vuoden päivät. Ei ole kuulemma ollut mitään ongelmia (riippuu varmaan aika paljon siitäkin, miten autolla ajelee). Steg 4:lla saa 1.8t:stä 268 hv, 400 Nm. Setti on aika "ihanan kallis".