Konepellin maalista

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Aero04

Konepellin maalista

Viesti Kirjoittaja Aero04 »

Onko teilläkin ongelmana auton 'vesivärimaalaus', eli mulla konepelti hilseilee kiveniskuista ihan älyttömästi. En ole yhtään noin herkkää maalipintaa muissa autoissa nähnyt. Autoni on 04 ja konepellin/keulan tämänhetkisestä tilasta voisi luulla tätä viime vuosituhannen malliksi!

Onkohan valmistajan takuulla mitään tekemistä tämän kanssa?
Saabanan
"Turbo"
Viestit: 206
Liittynyt: Su Helmi 01, 2004 12:51

Viesti Kirjoittaja Saabanan »

Kyllä kiveniskuista lohkeilee nykymaaleista herkästi isoja paloja, näin on käynyt munkin nykyiselle autolleni. Tosin ei sen enempi tai vähempi kuin aiemmin omistamissani "vesivärimaalatuissa" autoissani.
Voi Saabanan !!
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
kimmop
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kimmop »

Kyllä sitä saa paikata aika tavalla jos meinaa pitää virheettömänä. Muutenkin toi tavallinen maali on pirun herkkää naarmuille, joten olen ottanut tähän NVJ-asenteen: senkun tulee naarmuja, paikkaa ne kerran vuodessa maalikynällä.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Mscrnt
Matalapaineturbo
Viestit: 181
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 11:15

Ei hilseile täällä

Viesti Kirjoittaja Mscrnt »

Auton 03... jokunen kiveniskemä konepellissä, mutta ei havaittavissa hilseilyä. Tuo harmaa metallihohtoväri antaa muutenkin paljon anteeksi kaikissa virheissä. Pieni pöly/rapakerros auton pinnassa ei myöskään näy. :wink:
-Mscrnt-
mikkoma
"Ruisku"
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 16:03
Paikkakunta: Vaasa

Re: Ei hilseile täällä

Viesti Kirjoittaja mikkoma »

Mscrnt kirjoitti:Auton 03... jokunen kiveniskemä konepellissä, mutta ei havaittavissa hilseilyä. Tuo harmaa metallihohtoväri antaa muutenkin paljon anteeksi kaikissa virheissä. Pieni pöly/rapakerros auton pinnassa ei myöskään näy. :wink:
Muutama kiveniskemä on auton konepellissä jotka olen välittömästi paikannut maalikynällä,mielestäni autoni maalipinta on hyvä,keväällä ja syksyllä vahautan autoni.(auton väri on musta)

terv.mikkoma Saab 9-3SS Aero vm.03
opardi
"Kaasari"
Viestit: 50
Liittynyt: Ti Loka 26, 2004 19:48
Paikkakunta: Vantaa

Kiveniskemät

Viesti Kirjoittaja opardi »

Mä sain 04:seen konepellin uudelleenmaalauksen (Laser Red) takuuseen tovin kinuamisen jälkeen. Olin toki sitä mieltä, että koko kärry olisi pitänyt maalata kun ko. spotteja on joka puolella autoa. Nyt on mennyt kuukausi aikaa ja pari valkoista pistettä on taas ilmestynyt konepeltiin... jep, jep

Okei, mun autossa nyt on ollut kaikenlaista pientä säätöä ;-) ja eivät varmaan kehdanneet vaan kieltäytyä...
Aero04

Re: Kiveniskemät

Viesti Kirjoittaja Aero04 »

opardi kirjoitti:Mä sain 04:seen konepellin uudelleenmaalauksen (Laser Red) takuuseen tovin kinuamisen jälkeen. Olin toki sitä mieltä, että koko kärry olisi pitänyt maalata kun ko. spotteja on joka puolella autoa. Nyt on mennyt kuukausi aikaa ja pari valkoista pistettä on taas ilmestynyt konepeltiin... jep, jep

Okei, mun autossa nyt on ollut kaikenlaista pientä säätöä ;-) ja eivät varmaan kehdanneet vaan kieltäytyä...
Eli pitää koittaa onnea..
Vastaa Viestiin