Uusi auto -- klopisee ja klapisee
Uusi auto -- klopisee ja klapisee
Uusi 9-3 1,8t Vector on tullut. Kaikin puolin hieno peli. Mutta lumisella tiellä pikku kuopissa etupää klopisee ja klapisee. Samanlaisia ääniä olen joskus kuullut jossain oikein vanhassa ja väljässä autossa. Onkohan se vika vai ominaisuus?
Pertti P.
Re: Uusi auto -- klopisee ja klapisee
Kunnossa oleva auto ei kolise. Ei minulla ainakaan kuulu mitään kopinoita. Kuulematta minkälaisesta kopinasta on kysymys ja kuinka kova ääni on ei voi oikeastaan ihan täsmälleen sanoa mikä siellä ääntää, mutta ohessa Top 3 (kovimmasta hiljaisimpaan ääneen):ppuusaari kirjoitti:Uusi 9-3 1,8t Vector on tullut. Kaikin puolin hieno peli. Mutta lumisella tiellä pikku kuopissa etupää klopisee ja klapisee. Samanlaisia ääniä olen joskus kuullut jossain oikein vanhassa ja väljässä autossa. Onkohan se vika vai ominaisuus?
1. etuiskunvaimentimet (vajaa kaasumäärä)
2. hammastanko
3. jäähdytinpaketin vas. yläkiinnike
Niin, nuo on siis ihan kokemusperäistä tietoa...
Bob kirjoitti: 2. hammastanko
mistä tuon huomaa, mikäli se "klopisee" rosoisella tiellä?????
9-3 ss AERO -07 bsr Jet Black
-
- "Hölösuu"
Eihän kyse vain ole metallisesta helinästä? Tämä ääni nimittäin tulee autonluistonestojärjestelmästä.ppuusaari kirjoitti:Uusi 9-3 1,8t Vector on tullut. Kaikin puolin hieno peli. Mutta lumisella tiellä pikku kuopissa etupää klopisee ja klapisee. Samanlaisia ääniä olen joskus kuullut jossain oikein vanhassa ja väljässä autossa. Onkohan se vika vai ominaisuus?
Jos ääni on tosiaan peräisin etuiskareista, niin sitten vain valittamaan ja penäämään takuuoikeuksiaan.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007