alustan kopinat :(

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
julle05
"Turbo"
Viestit: 250
Liittynyt: Ma Loka 24, 2005 20:47
Paikkakunta: kuusankoski
Viesti:

alustan kopinat :(

Viesti Kirjoittaja julle05 »

moi...

onkos kellään muulla irronnut jotain ss;än alustasta mikä antais kolahduksia aina välillä, etenkin kaarteissa?? ääni ei kuulu koko ajan, vaan vain silloin tällöin ja silloinki tosi voimakkaasti, ihan kuin jotain olisi irti/irronnut jostain...

ääni vaikuttaa siltä et se saattais saada jotain tuhoakin aikasesks...

alkaa jo vähitellen V....AA ton auton viat ja kolinat!!!!!!!!
9-3 ss AERO -07 bsr Jet Black
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Re: alustan kopinat :(

Viesti Kirjoittaja Bob »

julle05 kirjoitti:moi...

onkos kellään muulla irronnut jotain ss;än alustasta mikä antais kolahduksia aina välillä, etenkin kaarteissa?? ääni ei kuulu koko ajan, vaan vain silloin tällöin ja silloinki tosi voimakkaasti, ihan kuin jotain olisi irti/irronnut jostain...

ääni vaikuttaa siltä et se saattais saada jotain tuhoakin aikasesks...

alkaa jo vähitellen V....AA ton auton viat ja kolinat!!!!!!!!
Autolla pitäisi koeajaa, jotta voisi päätellä enemmän mikä siellä ääntää - jokin osahan siellä on ilman muuta vaurioitunut mikäli se noin kolahtelee.

Sinällään, kun SS on kunnossa, niin se ei kyllä kolise - ei ainakaan minulla.
julle05
"Turbo"
Viestit: 250
Liittynyt: Ma Loka 24, 2005 20:47
Paikkakunta: kuusankoski
Viesti:

Re: alustan kopinat :(

Viesti Kirjoittaja julle05 »

Bob kirjoitti:
julle05 kirjoitti:moi...


Autolla pitäisi koeajaa, jotta voisi päätellä enemmän mikä siellä ääntää - jokin osahan siellä on ilman muuta vaurioitunut mikäli se noin kolahtelee.

Sinällään, kun SS on kunnossa, niin se ei kyllä kolise - ei ainakaan minulla.
tuu koe ajaa :lol:

en enää kohta kehtaa korjaamoa häiritä kun toi auto on viimesen vuoden aikana käyny AINAKI 20 kertaa takuu korjauksessa ja kuten arvata saattaa työn johtaja juoksee karkuun kun kävelen ovesta sisää.......

vasta viikko pari sitte valitin iskareista :evil:

ja ennen sitä katkenneesta listasta JNE.....
9-3 ss AERO -07 bsr Jet Black
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: alustan kopinat :(

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

julle05 kirjoitti:en enää kohta kehtaa korjaamoa häiritä kun toi auto on viimesen vuoden aikana käyny AINAKI 20 kertaa takuu korjauksessa ja kuten arvata saattaa työn johtaja juoksee karkuun kun kävelen ovesta sisää.......
Jotenkin tuttu tunne :wink: Itse olen tosin käyttänyt auton takuukorjauksessa vasta puolen tusinaa kertaa, mutta kyllähän sekin v :evil: tuttaa. Seuraavaksi pitäisi varmaan vaihtaa kuskin turvavyö, sillä se ei palauta kunnolla :evil: Onneksi alusta ei ole vielä alkanut kolisemaan (pitäisiköhän koputtaa puuta?).
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin