es 2 ohjauspaneli! kiinostuneita?

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
julle05
"Turbo"
Viesti:

es 2 ohjauspaneli! kiinostuneita?

Viesti Kirjoittaja julle05 »

oon vaihtamassa autoa ja olis mahdollisuus myydä ES 2 ohjauspaneli (siis se näytöllinen), jos jota kuta kiinnostaa, voi laittaa yvtä!

asialla vähän kiire kun en tiedä et annanko vaihdossa vai laitanko vakio panelin takas ja annan sen vaihdossa, koska ostin viime kesänä ES 2 panelin eriksee... jos jollain on halua ostaa se niin otatan sen irti :)
9-3 ss AERO -07 bsr Jet Black
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Mihinkäs olet vaihtamassa? Ei kai vain mihinkään "vääränmerkkiseen"?
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
julle05
"Turbo"
Viesti:

Turbo Sensonic kirjoitti:Mihinkäs olet vaihtamassa? Ei kai vain mihinkään "vääränmerkkiseen"?
sanotaan nyt vaikka että saabin ostan sitte kun 93 tulee faselifti ja kaikki "pikku" viat on saatu oikastua... :wink:
pasijalmari
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja pasijalmari »

ei taatusti ainakaan feissi kaunistu, kun uudistuu, ehkä tuota kokeilulautaa vois vähän uudistaa ja musiikkiosastoa. Mitä ne sellaset pikkuviat on....en oo ikää kuullutkaan
9000 CSE 2.3 Turbo S -98
julle05
"Turbo"
Viesti:

pasijalmari kirjoitti:ei taatusti ainakaan feissi kaunistu, kun uudistuu, ehkä tuota kokeilulautaa vois vähän uudistaa ja musiikkiosastoa. Mitä ne sellaset pikkuviat on....en oo ikää kuullutkaan
ne on sellasia minkä takia mun auto on vuoden ja 45tkm aikana käyny 25 kertaa takuu huollossa... pinnoitteet irtoaa kytkimistä, listat repsottaa(vaihdettu jo kolme kertaa), kahvoista menee pinta pilalle, turva vyöt ei kelaudu, istuimien kankaat rypistyy, penkki löystyy ja natisee, audioita saa ite parannella, ohjaustehostin pitää outoa vikinää, iskarit menny uusiks, ovien stopparit vaihdettu(alkanu pitämää kovaa pauketta), takaluukku ei mene pakkasella kunnolla kiini ja sulkiessa osuu puskuriin, ehu on menny takuu vaihtoo.... onhan noita muutama lisääkin....

tiiän et mulle on sattunu joku maanantai yksilö, ja kaikki on menny takuusee mut kyl se silti kyrsii olla aina korjaamolla... ei vanhemman korisessa 93sessa ollu mitään näistä ongelmista!
Aero04

Viesti Kirjoittaja Aero04 »

julle05 kirjoitti:
pasijalmari kirjoitti:ei taatusti ainakaan feissi kaunistu, kun uudistuu, ehkä tuota kokeilulautaa vois vähän uudistaa ja musiikkiosastoa. Mitä ne sellaset pikkuviat on....en oo ikää kuullutkaan
ne on sellasia minkä takia mun auto on vuoden ja 45tkm aikana käyny 25 kertaa takuu huollossa... pinnoitteet irtoaa kytkimistä, listat repsottaa(vaihdettu jo kolme kertaa), kahvoista menee pinta pilalle, turva vyöt ei kelaudu, istuimien kankaat rypistyy, penkki löystyy ja natisee, audioita saa ite parannella, ohjaustehostin pitää outoa vikinää, iskarit menny uusiks, ovien stopparit vaihdettu(alkanu pitämää kovaa pauketta), takaluukku ei mene pakkasella kunnolla kiini ja sulkiessa osuu puskuriin, ehu on menny takuu vaihtoo.... onhan noita muutama lisääkin....

tiiän et mulle on sattunu joku maanantai yksilö, ja kaikki on menny takuusee mut kyl se silti kyrsii olla aina korjaamolla... ei vanhemman korisessa 93sessa ollu mitään näistä ongelmista!
Heh. Ei voi syyttää Jullea auton vaihdosta.. Itselläni ei kyllä NOIN paljon vikoja ole ollut, mutta Länsiauton avuliaat ukot kyllä ovat lievittäneet vitutusta PALJON.. Jos esim Veho olisi maahantuojana mulla ei IKINÄ olisi saabia! Ei ikinä!
julle05
"Turbo"
Viesti:

noni nyt on sitte paneli irti.

otin samalla keskikonsolin metalli somisteen, koska ostin sen ja erikseen kesällä!

eli nyt on molemmat tarjolla ja panelikin lähtee halvalla ettei nuo nyt jää nurkkiin pyörimään!!! panelin saa 3 alkavalla luvulla...

laittakaa yvtä.
Mscrnt
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja Mscrnt »

ES 2 ohjauspaneli (siis se näytöllinen)
Mulla ei leikkaa mistä ohjauspaneelista on kyse... liittynee soittopeliin, mutta eikai siitä mitään paneelia irti saa vai saako :?:
-Mscrnt-
julle05
"Turbo"
Viesti:

Mscrnt kirjoitti:
ES 2 ohjauspaneli (siis se näytöllinen)
Mulla ei leikkaa mistä ohjauspaneelista on kyse... liittynee soittopeliin, mutta eikai siitä mitään paneelia irti saa vai saako :?:
siis se missä on radio kanavanäppäimet ym...

vakionahan on se missä ei ole näyttöä näytöllinen maksaa uutena (ainaki silloin kun ite ostin) yli 800€! eroahan siinä ei ole muuta kun et siihen saa ohjelmoitua 12 kanavaa enemmän kun vakio paneliin ja tietty se näyttö ja puhelin ohjaus valmius... ainaki se kojelauta näyttää paremmalta kun siinä on se näyttö 8)
Mscrnt
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja Mscrnt »

siis se missä on radio kanavanäppäimet
Eikö kyseessä ole koko laite... siis radio? Vai onko muka niin ovela keksintö, että radioyksikkö on sama, mutta naamataulu vain vaihtuu tuohon 800e hintaan? :o
-Mscrnt-
julle05
"Turbo"
Viesti:

Mscrnt kirjoitti:
siis se missä on radio kanavanäppäimet
Eikö kyseessä ole koko laite... siis radio? Vai onko muka niin ovela keksintö, että radioyksikkö on sama, mutta naamataulu vain vaihtuu tuohon 800e hintaan? :o
vain näyttö, EHU (radio) on cd soittimen kanssa vierekkäin näkymättömissä! se ohjaa myös merkki ääniä ja vilkkujen ääniä... se on vielä kalliimpi :lol:
julle05
"Turbo"
Viesti:

olis muuten uudet kahvatkin mitkä vasta ostin, kun olin aikeissa maalauttaa ne, mut se maalaaminen nyt jäi ja kahvat on toimettomana... nekin vois myyä pois...
93se.tj
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja 93se.tj »

mitä kahvat maksaa?
julle05
"Turbo"
Viesti:

93se.tj kirjoitti:mitä kahvat maksaa?
80€. ne on uudet ja paketissa!