asialla vähän kiire kun en tiedä et annanko vaihdossa vai laitanko vakio panelin takas ja annan sen vaihdossa, koska ostin viime kesänä ES 2 panelin eriksee... jos jollain on halua ostaa se niin otatan sen irti

ne on sellasia minkä takia mun auto on vuoden ja 45tkm aikana käyny 25 kertaa takuu huollossa... pinnoitteet irtoaa kytkimistä, listat repsottaa(vaihdettu jo kolme kertaa), kahvoista menee pinta pilalle, turva vyöt ei kelaudu, istuimien kankaat rypistyy, penkki löystyy ja natisee, audioita saa ite parannella, ohjaustehostin pitää outoa vikinää, iskarit menny uusiks, ovien stopparit vaihdettu(alkanu pitämää kovaa pauketta), takaluukku ei mene pakkasella kunnolla kiini ja sulkiessa osuu puskuriin, ehu on menny takuu vaihtoo.... onhan noita muutama lisääkin....pasijalmari kirjoitti:ei taatusti ainakaan feissi kaunistu, kun uudistuu, ehkä tuota kokeilulautaa vois vähän uudistaa ja musiikkiosastoa. Mitä ne sellaset pikkuviat on....en oo ikää kuullutkaan
Heh. Ei voi syyttää Jullea auton vaihdosta.. Itselläni ei kyllä NOIN paljon vikoja ole ollut, mutta Länsiauton avuliaat ukot kyllä ovat lievittäneet vitutusta PALJON.. Jos esim Veho olisi maahantuojana mulla ei IKINÄ olisi saabia! Ei ikinä!julle05 kirjoitti:ne on sellasia minkä takia mun auto on vuoden ja 45tkm aikana käyny 25 kertaa takuu huollossa... pinnoitteet irtoaa kytkimistä, listat repsottaa(vaihdettu jo kolme kertaa), kahvoista menee pinta pilalle, turva vyöt ei kelaudu, istuimien kankaat rypistyy, penkki löystyy ja natisee, audioita saa ite parannella, ohjaustehostin pitää outoa vikinää, iskarit menny uusiks, ovien stopparit vaihdettu(alkanu pitämää kovaa pauketta), takaluukku ei mene pakkasella kunnolla kiini ja sulkiessa osuu puskuriin, ehu on menny takuu vaihtoo.... onhan noita muutama lisääkin....pasijalmari kirjoitti:ei taatusti ainakaan feissi kaunistu, kun uudistuu, ehkä tuota kokeilulautaa vois vähän uudistaa ja musiikkiosastoa. Mitä ne sellaset pikkuviat on....en oo ikää kuullutkaan
tiiän et mulle on sattunu joku maanantai yksilö, ja kaikki on menny takuusee mut kyl se silti kyrsii olla aina korjaamolla... ei vanhemman korisessa 93sessa ollu mitään näistä ongelmista!
siis se missä on radio kanavanäppäimet ym...Mscrnt kirjoitti:Mulla ei leikkaa mistä ohjauspaneelista on kyse... liittynee soittopeliin, mutta eikai siitä mitään paneelia irti saa vai saakoES 2 ohjauspaneli (siis se näytöllinen)
vain näyttö, EHU (radio) on cd soittimen kanssa vierekkäin näkymättömissä! se ohjaa myös merkki ääniä ja vilkkujen ääniä... se on vielä kalliimpiMscrnt kirjoitti:Eikö kyseessä ole koko laite... siis radio? Vai onko muka niin ovela keksintö, että radioyksikkö on sama, mutta naamataulu vain vaihtuu tuohon 800e hintaan?siis se missä on radio kanavanäppäimet