ES1 ja MP3
ES1 ja MP3
Mikä nyt on totuus ES1 (7 kajaria) ja MP3 yhteensopivuudesta. Länkkärin (Olari) mukaan ES1:n yhteyteen ei saa liitettyä MP3:lle liitäntää, vaan vaatii ES2:n.
Jos ES1:n AUX-liitäntään saa liitettyä MP3:n, mitä maksaa?
Jos ES1:n AUX-liitäntään saa liitettyä MP3:n, mitä maksaa?
Re: ES1 ja MP3
Tottakai saa liitännän, johon voi liittää ulkopuolisen ohjelmalähteen. Sinällään nuo vakio CD-soittimet eivät toista mp3:sia cd-levyiltä eli jospa tässä kohtaa on tullut väärinkäsitys.Jyrki73 kirjoitti:Mikä nyt on totuus ES1 (7 kajaria) ja MP3 yhteensopivuudesta. Länkkärin (Olari) mukaan ES1:n yhteyteen ei saa liitettyä MP3:lle liitäntää, vaan vaatii ES2:n.
Jos ES1:n AUX-liitäntään saa liitettyä MP3:n, mitä maksaa?
Saa originaalin piuhan tai tarvikkeen - hinnat löydät haulla vaikkapa tältä foorumilta.
ES2 tuo tuohon mainitsemaasi 7-kaiuttimen systeemiin vain näytön kojelautaan ja jos oikein kovasti maksaa lisää, niin puhelinyksikön hattuhyllyn pohjaan...
Pari linkkiä aiheesta:
http://www.wideopenwest.com/~mrandmrsg/etadyne/faq.htm
http://www.etadyne.com/
http://www.mrandmrs-g.net/SGFOG/item-g16.htm
Kyllä mp3 liitäntä onnistuu es1:llä, piuha kiinni ja käyttöönotto techillä. Aux-valinta toimii ratin "source" näppäimellä tai cd-näppäimellä radiopaneelista (siis cd/aux valinta vuorotellen).
Off topicia miten muuten tuo 300W järjestelmän liittäminen. Jos tuo es2 on etupaneelin vaihtoasia, niin varsinaiset liitännät kai pitäisi olla autossa valmiina jo vakiona ja käyttöönotto techillä, vai?
Off topicia miten muuten tuo 300W järjestelmän liittäminen. Jos tuo es2 on etupaneelin vaihtoasia, niin varsinaiset liitännät kai pitäisi olla autossa valmiina jo vakiona ja käyttöönotto techillä, vai?
300w onnistuu vaikka es1 4kaiutinta! liikkeet ei vaan mielellää ala tota tekemää, koska tuottaa niille hirveest töitä ja tulee asiakkaalle kalliiksi...Jokkeri kirjoitti:
Off topicia miten muuten tuo 300W järjestelmän liittäminen. Jos tuo es2 on etupaneelin vaihtoasia, niin varsinaiset liitännät kai pitäisi olla autossa valmiina jo vakiona ja käyttöönotto techillä, vai?
9-3 ss AERO -07 bsr Jet Black
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Onnistuuko? Jossain sanottiin, että ES1:ssä ei ole kaikkia liitäntöjä, mitä tarvitaan 300 watin järjestelmään ja että ES2/ES3:ssa ne olisi. Täytyypä tarkistaa WISsistä, sanotaanko siinä asiasta mitäänjulle05 kirjoitti:300w onnistuu vaikka es1 4kaiutinta! liikkeet ei vaan mielellää ala tota tekemää, koska tuottaa niille hirveest töitä ja tulee asiakkaalle kalliiksi...Jokkeri kirjoitti:
Off topicia miten muuten tuo 300W järjestelmän liittäminen. Jos tuo es2 on etupaneelin vaihtoasia, niin varsinaiset liitännät kai pitäisi olla autossa valmiina jo vakiona ja käyttöönotto techillä, vai?
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
liitännät on kaikki samoja EHUssa! niitä ei ole erilaisia... icmmä( = es 1/2/3) on ihan eri asia... se on pelkkä paneli kojelaudassa...Turbo Sensonic kirjoitti:julle05 kirjoitti:Jokkeri kirjoitti: Onnistuuko? Jossain sanottiin, että ES1:ssä ei ole kaikkia liitäntöjä, mitä tarvitaan 300 watin järjestelmään ja että ES2/ES3:ssa ne olisi. Täytyypä tarkistaa WISsistä, sanotaanko siinä asiasta mitään
9-3 ss AERO -07 bsr Jet Black
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Aha OK, nyt täytyisi sitten vielä tietää, paljonko tuollainen 150W 300W päivitys maksaisi (osat / työt)? Jos työt maksaisi helvetisti ja osat olisivat kohtuuhintaiset, niin voisi itse asentaa nuo roinat autoon. Ei sen luulisi olevan vaikeampaa kuin AS3 -päivityspaketin asentaminen NG900:eenjulle05 kirjoitti:Turbo Sensonic kirjoitti:julle05 kirjoitti: liitännät on kaikki samoja EHUssa! niitä ei ole erilaisia... icmmä( = es 1/2/3) on ihan eri asia... se on pelkkä paneli kojelaudassa...
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Sorry - mutta EHU on erilainen ES1:llä tehdastoimitetuissa, kuin ES2/ES3 toimitetuissa autoissa. Ko. EHU:illa on eri varaosanumerot, mutta mikä on todellisuudessa noiden välinen käytännön ero??. Ainakaan mahdollisilla eroilla ei ole merkitystä esim. eri ICM-paneelien liitettävyyteen/toiminnallisuuteen, kuten tiedämme käytännön kokemuksina.Turbo Sensonic kirjoitti:julle05 kirjoitti:Turbo Sensonic kirjoitti: Aha OK, nyt täytyisi sitten vielä tietää, paljonko tuollainen 150W 300W päivitys maksaisi (osat / työt)? Jos työt maksaisi helvetisti ja osat olisivat kohtuuhintaiset, niin voisi itse asentaa nuo roinat autoon. Ei sen luulisi olevan vaikeampaa kuin AS3 -päivityspaketin asentaminen NG900:een
Viimeksi muokannut Bob, To Helmi 16, 2006 14:44. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
uus ehu on kai jotai 800€, (päivitys paketti 150w 600€ luokkaa,) päivitys paketti 300w 850€ luokkaa... alennusta varmaakin saa jos noi kaikki rojut tilaa kerralla! tai siin ois ideaa et tilaa pelkät johdot ja vahvistimet ja korvaa ne pioneerin kakka-kaiuttimet jollain laadukkaammilla! tulis sillee huomattavasti halvemmaks...Turbo Sensonic kirjoitti:julle05 kirjoitti:Turbo Sensonic kirjoitti:
taajuus vastehan meinaan loppuu 300w järjestelmässäkin kesken (17 000Hz) ja basso toistoki alkaa 25Hz, mutta on täysi vasta 50Hz kohdalla... se tarkottaa sitä et liikaa keskiääntä(kuulostaa suorastaan kamalalta). asia korjaantuu kun laittaa kunnon kaiuttimet... just ton takia en ite halunnu päivitystä, vaan virittelin itte...
9-3 ss AERO -07 bsr Jet Black