Huhtikuussa on TiDS:n karkkipäivä (Sauli Naski / GM Finland):
"Terve
Kiitoksia yhteydenotostanne ja kiinnotuksesta tuotteisiimme. Saab 9-3 1,9 TIDS:ään tulee tämän hetkisen tiedon mukaan markkinoille Suomessa Hirsch Performance AG:n moottorinpäivityssarja huhtikuussa 2006. Tätä sarjaa tullaan myymään kaikkien jälleenmyyjiemme kautta, jotka haluavat olla myynnissä mukana, kuten muitakin Hirsch Performance AG:n tuotteita.
Ohjehinta päivityssarjalle ilman asennusta ja muutoskatsastusta tulee olemaan 1364eur sis. alv.22%, tämä hinta ei sisällä moottorinohjainyksikköä (eli päivitys tehdään jo autossa olevaan moottorinohjainyksikköön).
Asennusaika on noin 1 tunti ja muutoskatsastus tulee tehdä katsastuskonttorilla heidän veloituksiensa mukaan.
Huhtikuun puolivälin jälkeen kannattaa kysyä lähimmältä kauppiaaltanne saatavuutta."
t. MRe
Hirssiä Diisseliin
Lisätietoa täältä. Summattuna: 175 hp (+25) ja 360 Nm (+40) (350 Nm (+30) automaatille). Ei siis kovin mieltä räjäyttävästi, mutta ilmeisesti tuo dieselin huima perusvääntö estää suuremman kasvatuksen. Hevosvoimiahan taas rajaa dieselin rajallinen maksimikierrosmäärä ja väännön jyrkkä putoaminen kierrosten noustessa määrätyn rajan yli.
Hirssi diiseli
No olisivat nyt ne sveitsin jodlaajat panneet kuitenkin
paremmaksi kuin Toi otan kovasti mainostama
177hp/400Nm, vaikka se onkin 2,2 litrainen,
mutta kuitenkin suoraan tehtaan linjalta.
paremmaksi kuin Toi otan kovasti mainostama
177hp/400Nm, vaikka se onkin 2,2 litrainen,
mutta kuitenkin suoraan tehtaan linjalta.
93SS_1.8t_BSRstage1<-900i2.3_Talladega<-900i16<-900<-xxx<-96V4<-xxx