Pitkään olen miettinyt auton väriä, minkä perusvärin ottaisin. Olen nyt sitten päätynyt mustaan, vaalealla kangas/keinonahkaverhoilulla.
Ei kyllä olisi huono ollut tuo valkoinenkaan....
Jostain syystä valkoinen on harvinainen väri Saabissa. Ei meinannut löytyä pääkaupunkiseudun Saab-liikkeistäkään valkoista SC -mallia.
Nyt pitäisi vielä päättää mitkä talvirenkaat Saabin alle.
Mitä talvikumeja suosittelisitte SportCombiin (ja mitä renkaita taas kannattaa välttää)?
Renkaiden pitäisi olla ainakin hiljaiset, rengasäänet kun on Saabissa - niin kuin monessa muussakin uudessa farkussa - suurin yksittäinen melun lähde.
Muuten auto tuntuu hiljaiselta.

Itse olen harkinnut Gislavedin Nord Frost 3 -nastarenkaita, ovat ainakin vertailujen mukaan hiljaiset ja muuten ominaisuuksiltaan ok.
Kitkarenkaista Nokian RSi -gummeissa voisi olla riittävästi pitoa jopa jääkeleille (jälleen TM:n rengasvertailusta luettua tietoa...).
Auton toimitusajaksi on muuten arvioitu 6-8 viikkoa, mikä lienee aika lähellä totuutta.
Millaisella toimitusajalla olette saanet omat kulkupelinne?

Pidosta ei ole tietoakaan
 Pidosta ei ole tietoakaan  Ensi talvena mulla on taatusti toiset nastarenkaat alla, Nokialaisia olen kaavaillut...
 Ensi talvena mulla on taatusti toiset nastarenkaat alla, Nokialaisia olen kaavaillut...