No nyt on auto ollut kotona jo reilun kuukauden ja mittarissakin on jo reilu 4 tuhatta kilometriä. Auto on siis näitä tarjousmalleja, eli 1.8t Linear Turbo Edition manuaalivaihteisena, värinä Polar white. Autossa on "pakollisten" varusteiden lisäksi 7-kaiuttimen Premium 150 -audiojärjestelmä sekä vaalea kangas/keinonahkaverhoilu.
Äänentoistossa ei mielestäni ole valittamista. Vaalea sisustus oli ehkä väärä valinta näin lapsiperheen autoon, ensimmäiset tahrat ovat jo ilmaantuneet takapenkille

Ajettavuus on osoittautunut niin hyväksi kuin se koeajojen perusteella tuntuikin

Ehkä kaikkein parasta on moottori, joka on miellyttävän hiljainen ja sopivan ruudikas ja vääntävä.
Tilaakin autossa on nelihenkiselle perheelle sopivasti.
Sitten muutama negatiivisempi havainto.
Kuljettajan ympäistö on muuten kunnossa, mutta jalkatila on sivusuunnassa yllättävän ahdas. Kokonaisleveyttä autossa kun on kuitenkiin ihan kohtuullisesti. Tähän kapeuteen tulee kiinnitettyä huomiota etenkin kun aiempi auto oli tässä(kin) suhteessa reilusti väljempi (tosin muuta parempaa kuin tilat siinä edellisessä ei sitten juuri ollutkaan). Pari senttiä vasemman jalan lepuutustilaa lisää olisi tervetullut. Myös kaasujalka etsii hiukan paikkaansa kun kun vakkari on päällä. Kaasu- ja jarrupolkimet kun ovat niin toisiaan ja lattiaa lähellä, ettei sinne mihinkään väliin saa jalkaa tungettua. On tähän "ahtauteen" jo osittain tottunutkin mutta ei täysin...
Keskikonsolin lokero on myös laitettu mielestäni liian kiinni kuskin penkkiin ja lokeron kansi (kyynätuki) on minulle liian korkealla jotta siinä voisi pitää kyynärpäätä.
Takaa kuuluu jostain natinaa (jonkinlaista napsetta). Olen mielestäni paikallistanut äänen lähteeksi joko takaluukun sisäverhoilun tai tavaratilan suojapeitteen. Onko jollain omassa 93:ssa samantyyppistä ääntelyä?
Laitatin jokin pari viikkoa sitten autoon vetokoukun jolloin mainitsin autoliikkeessa em. natinasta, mutta eivät löytäneet äänen aiheuttajaa. Tiedän että tämä on pieni asia mutta harmittaa tuollaiset asiaan kuulumattomat äänet muuten hiljaisessa autossa!
Vetokoukun asennuksessa olikin pieni yllätys. Laittoivat koukun virtapistokkeen pääksi 13-napaisen pään! En edes tiennyt tuollaista olemassa olevankaan, eikä minulta kysytty haluanko 13- vai 7-napaisen pistokkeen (myösivät Länsi-Autossa jopa itse että asia olisi pitänyt kysyä). Olipa hauska huomata asia siinä vaiheessa kun rupesin ensimmäistä kertaa kärriä vetämään! No, Länsi-Auto paikkasi virhettään antamalla veloituksetta adapterin pistokkeeseen.
Hiukan oudoksuttaa myös takaluukun sähkölukitus, joka pitää aina erikseen muista avata jotta luukun saa avattua. Onkohan tässä turvallisuusajattelu mennyt vähän liian pitkälle. Kyllähän tähänkin tietysti tottuu...
Edellä mainituista "narinoista" huolimatta olen autoon kokonaisuutena tyytyväinen ja epäilenpä että talven tullessa tyytyväisyys vielä kasvaa.