Tunkkausta

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
SSAero
"Turbo"
Viestit: 210
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 19:12

Tunkkausta

Viesti Kirjoittaja SSAero »

Onko kenelläkään kokemusta mistä kohdin nostaa 93 SS normaalilla hallitunkilla? Autoahan ei voi nostaa siitä "oikeasta" kohdasta, jossa on se muovinen "ohjain" auton omaa salmiakkitunkkia varten, koska menee muusiksi koko palikka, jos siitä nostaa, vaikka olisi jotain välissä. Olisiko esim. hallitunkilla ok nostaa vaikkapa sen muovisen osan edestä (=keulan suuntaan), mutta mitenkäs takaosassa - muovisen osan takaa (=perää kohden) vaiko sen edestä?

Tuolla auton omalla tunkilla menee vain hermot ja selkä. :evil:

SSAero
kimmop
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kimmop »

Joku joskus neuvoi että käyt ostamassa Biltemasta/Motonetistä/<haluamasi Harakiri> sellaisen kumisen tyynyn joka on näihin tarkoitettu. Lift pad on englanninkielinen nimi, mikä lienee suomeksi.

Sen kun laittaa tunkin ja nostopisteen väliin niin kestää nostaa siitä oikeastakin kohdasta.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Jooge
"Kaasari"
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Helmi 08, 2006 17:04
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Jooge »

Asian voi hoitaa varsin helposti myös sopivan kokoisella puukalikalla. Ota mitat auton alta muoviosasta ja tee sitten puusta hieman väljempi sovite. Ja sitten vaan nostamaan hallitunkilla nostopaikoista.
Vastaa Viestiin