Se oiski menny liian hyvin, jos olis releellä korjaantunu Minä oon jo tottunu siihen, että moottoria ei voi täysillä pyörittää, ja siis onhan se helvetillinen suhina. Pykälää pienemmälläkin pelittää ihan hyvin. Ainut vaan, että en tiiä miten sen sais estettyä menemästä täysille... Ja toinen mikä liittyy tuohon jälkieberiin on se, että kuskin istuinlämmitin menee ykkösteholle joka käynnistyksellä. Sulake pois kesäksi niin ei haittaa Näitten kans voi elää, mutta olis ollu kiva, jos oireet olis esim. releen vaihdoilla poistuneet.patu kirjoitti:Ei kuule mitään vaikutusta koko releellä. Sain jo tänään noutaa sen. Aivan sama lopputulos kuin ennen uusia kilkkeitä. Eli seuraavaksi otetaan koko eberi hetkeksi pois ja alkuperäiseen tilaan koko auto. Jos puhallin alkaa toimia normaalisti niin tuo eberi sekoittaa pakan pahasti. Jos vielä tökkii niin taidan vaihtaa merkkihuoltoa helsingin suuntaa jos sekään mitään auttaa. Kiehuu kiehuuRusakko__ kirjoitti:Odotan innolla kuulumisia sitten kun olet saanut uuden releen paikoilleen. Jos vika on releessä, niin vois itekki vaihtaa sen. Mulla taitaa olla vielä takuukin.
Vein töihin sähkömiehelle testattavaksi tuon vanhan puhaltimen, katsottiin hiilet, voideltiin akseli ja 12V kylkeen -> Puhallin toimi kuin uusi ei mitään oireita. Alkaa ihmetyttää kun merkkihuollossa väittivät ettei toiminut yhtään koko puhallin vaikka rele ohitettiin.
Minä yritin keväällä korjauttaa noita pikkubugeja Vantaan Magneetissa, nykivät liki 600 € ja ei mikään muuttunu mihinkään. Tunnustivat, että eivät osaa.
Minä olen asennuttanut eberini eberin maahantuojan ohjeiden mukaan, mutta heitä en ole asialla vielä vaivannut. Ehkä pitäis...!?