9-5 Wagon V6 SE---------->9-3 Sport Combi Aero
9-5 Wagon V6 SE---------->9-3 Sport Combi Aero
Tänään se sitten vaihtui rakkaasta 9-5 Wagonista siirryttiin 9-3 Sport Combi Aeroon.
300km takana ja ei voi kun olla tyytyväinen.
Haksu
300km takana ja ei voi kun olla tyytyväinen.
Haksu
Jäsen 2762 "Jälleen palattu Saab kantaan"
Re: 9-5 Wagon V6 SE---------->9-3 Sport Combi Aero
Onnittelut. Kunhan olet tovin ehtinyt ajella, niin pistähän jonkinsortin vertailua autoista. Yleisesti ottaen 9-5 miehet on näitä pikkuveljiä mollanneet pääasiassa melkein kaikesta. Pieni-halvanoloinen-meluisa-ooppeli-jne. Kerro miltä sinusta tuntuu. Kai siitä jotain parannustakin löytyy 10-vuotta vanhaan suunnitteluun verrattuna?Haksu kirjoitti:Tänään se sitten vaihtui rakkaasta 9-5 Wagonista siirryttiin 9-3 Sport Combi Aeroon.
300km takana ja ei voi kun olla tyytyväinen.
Haksu
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Nyt voi jo todeta jotain, meluataso alhaisempi ainakin koneen osalta.Ajettavuus , huh huh hipoo kyllä 10+, äänentoisto laitteet -7, kulutus maantiellä pienempi kuin edellisellä, onhan näitä positiivisia kokemuksia vaikka muille jakaa.Lopuksi voisin todeta että molemmilla ajokeilla on omat hyvät ja huonot puolensa, mutta kyllä tällaista kokemusta en muista kuin lapsena kun joulupukki tuli,sittemmin joulupukki teoriakin on saanut huutia.
Nämä kommentit siis vain Aerosta ja sillä ajetusta noin reilusta 1000 kilometristä.
Haksu
Nämä kommentit siis vain Aerosta ja sillä ajetusta noin reilusta 1000 kilometristä.
Haksu
Jäsen 2762 "Jälleen palattu Saab kantaan"
Juu onnittelut täältäkin päin uudesta autosta. Tuosta ajettavuudesta....
Jos mottori unohdetaan, eikös Aeron alusta ole 1 yhteen SCH alustan kanssa, olettaen että myös nakit ovat alla samanlaiset - kö? Itselleni tulossa oleva malli ei ole Aero, mutta Vecotr 17" vanteilla (talvi 16" ), ja SCH alusta.
Alustan toiminta vakuutti jo ilman SCH'ta, mutta en koskaan ajanut SCH varusteltua mallia. Automyyjä tarjosi Aeroa juuri ym argumentin mukaan, ja sanoi että sama härveli mottoria lukuunottamatta.
Minulla vain autokaupassa AINA lähtee mopo käsistä, ja en uskaltanut Aeroa ajaa. Olisi tullut kuitteskin tilattua sellainen ja taas isompi lommo talouteen
Jos mottori unohdetaan, eikös Aeron alusta ole 1 yhteen SCH alustan kanssa, olettaen että myös nakit ovat alla samanlaiset - kö? Itselleni tulossa oleva malli ei ole Aero, mutta Vecotr 17" vanteilla (talvi 16" ), ja SCH alusta.
Alustan toiminta vakuutti jo ilman SCH'ta, mutta en koskaan ajanut SCH varusteltua mallia. Automyyjä tarjosi Aeroa juuri ym argumentin mukaan, ja sanoi että sama härveli mottoria lukuunottamatta.
Minulla vain autokaupassa AINA lähtee mopo käsistä, ja en uskaltanut Aeroa ajaa. Olisi tullut kuitteskin tilattua sellainen ja taas isompi lommo talouteen
Saab 93 SC 1.8tA Vector Hirsch -07
** Volvo on ihan ok. Jos haluatte kehuja, se maksaa ekstraa **
** Volvo on ihan ok. Jos haluatte kehuja, se maksaa ekstraa **
Sama on. Yks mielenkiintoinen juttu on, että Aerossa on ESP+, kun muissa "vain" ESP. Tuo plussa siis sallii hieman isommat luistot. No, SCH:n asennuksen yhteydessä valitaan kyllä ESP:n asetuksiin SCH alusta...Bugracer kirjoitti: Automyyjä tarjosi Aeroa juuri ym argumentin mukaan, ja sanoi että sama härveli mottoria lukuunottamatta.
nim. 9-3:n sladin määrää ihmettelevä
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Re: 9-5 Wagon V6 SE---------->9-3 Sport Combi Aero
Onnea vain hienon Saabin johdosta, just mietin tässä että Mutsin duunikaveri vaihtoi 9-5 Wagonin SC Aeroon, että oletkohan se sinä?Haksu kirjoitti:Tänään se sitten vaihtui rakkaasta 9-5 Wagonista siirryttiin 9-3 Sport Combi Aeroon.
300km takana ja ei voi kun olla tyytyväinen.
Haksu