Moron,
Koneen öljypohjassa etupuolella on anturi. Onko se öljyn korkeusanturi, vai laatuanturi ?? Jos se on korkeusanturi voisi virittää varoitusvalon kabiiniin, vaikkei tuo öljyä syökään. (SS -05) Entäs sitten konehuoneessa kuskin puoleisen etutolpan vieressä on sekä koiras-, että naarasliittimet, nämä ilmeisesti kuuluvat hälyttimen konepelti kytkimelle ?? Vai onko ajovakautus järjestelmälle mitään töpseleitä konehuoneessa. Taitaa sekin olla bittiviritys ??
Kyselee epätietoinen Kouvolasta.
En viitsi mennä kyselemään Laakkoselta tällaisia mukava tietää juttuja.
Kaiken mailman töpseleitä SS:n koneessa / konehuoneessa
Re: Kaiken mailman töpseleitä SS:n koneessa / konehuoneessa
...
Viimeksi muokannut Bob, To Helmi 24, 2011 00:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lainaus:"Mainitsemasi anturi on öljynpinnan korkeusanturi (T8:ssa). Miksi tarvitsisit erillisen merkkivalon, koska hälytys SID:iin kuitenkin tulee, mikäli öljyn pinta putoaa merkittävästi."
Mistä tieto tulee SID:ille, kun ko liittimessä ei ole mitään johtoa kiinni ???
Mitään irrallista johtoakaan ei löytynyt etsittäessä???
Auto on SS 1,8T
Mistä tieto tulee SID:ille, kun ko liittimessä ei ole mitään johtoa kiinni ???
Mitään irrallista johtoakaan ei löytynyt etsittäessä???
Auto on SS 1,8T