Kaiken mailman töpseleitä SS:n koneessa / konehuoneessa

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
tuomjussi
"Turbo"
Viestit: 217
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 09:50
Paikkakunta: Kouvola

Kaiken mailman töpseleitä SS:n koneessa / konehuoneessa

Viesti Kirjoittaja tuomjussi »

Moron,

Koneen öljypohjassa etupuolella on anturi. Onko se öljyn korkeusanturi, vai laatuanturi ?? Jos se on korkeusanturi voisi virittää varoitusvalon kabiiniin, vaikkei tuo öljyä syökään. :D (SS -05) Entäs sitten konehuoneessa kuskin puoleisen etutolpan vieressä on sekä koiras-, että naarasliittimet, nämä ilmeisesti kuuluvat hälyttimen konepelti kytkimelle ?? Vai onko ajovakautus järjestelmälle mitään töpseleitä konehuoneessa. Taitaa sekin olla bittiviritys ??

Kyselee epätietoinen Kouvolasta.
En viitsi mennä kyselemään Laakkoselta tällaisia mukava tietää juttuja.
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Re: Kaiken mailman töpseleitä SS:n koneessa / konehuoneessa

Viesti Kirjoittaja Bob »

...
Viimeksi muokannut Bob, To Helmi 24, 2011 00:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tuomjussi
"Turbo"
Viestit: 217
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 09:50
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja tuomjussi »

Lainaus:"Mainitsemasi anturi on öljynpinnan korkeusanturi (T8:ssa). Miksi tarvitsisit erillisen merkkivalon, koska hälytys SID:iin kuitenkin tulee, mikäli öljyn pinta putoaa merkittävästi."

Mistä tieto tulee SID:ille, kun ko liittimessä ei ole mitään johtoa kiinni ???
Mitään irrallista johtoakaan ei löytynyt etsittäessä???
Auto on SS 1,8T
Vastaa Viestiin