Saabiin alkuperäisiä tekstiilimattoja - mistä?

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Bob
"Hölösuu"

Saabiin alkuperäisiä tekstiilimattoja - mistä?

Viesti Kirjoittaja Bob »

Vieläköhän jostakin saisi SportSedanin alkuperäistä tekstiilimattosarjaa Saabin logolla/nimellä? Ja vielä mielellään mustana...

Merkkiliikkeiltä mistä minä olen kysellyt pk-seudulta tuntuu saavan vain tummanharmaita nimettömiä "Made in Poland" mattosarjoja.

Lisävarustekuvastoissa kuvattuja Saab-tekstillisiä ei kuulemma saa lainkaan - miksiköhän niitä sitten näytetään lisävarustelistoilla?
hz81
"Hölösuu"

Re: Saabiin alkuperäisiä tekstiilimattoja - mistä?

Viesti Kirjoittaja hz81 »

Bob kirjoitti:Vieläköhän jostakin saisi SportSedanin alkuperäistä tekstiilimattosarjaa Saabin logolla/nimellä? Ja vielä mielellään mustana...

Merkkiliikkeiltä mistä minä olen kysellyt pk-seudulta tuntuu saavan vain tummanharmaita nimettömiä "Made in Poland" mattosarjoja.

Lisävarustekuvastoissa kuvattuja Saab-tekstillisiä ei kuulemma saa lainkaan - miksiköhän niitä sitten näytetään lisävarustelistoilla?
Itse tilasin omaani viime talvena PFS:ltä ja niissä ainakin komeilee teksti SAAB.
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
agios
"Aero"

Viesti Kirjoittaja agios »

Minkähänlaiset tulee kun en tilatessa edes katsonut muistakaan autoista. Kuitenkin tulee tekstiilit ja kumimattosarjan sain myös tingittyä. Varmaan halvimmat mahdolliset jotka vielä edestä jossakin vaiheessa rullaantuu pystyyn ja ne jää sitten käyttämättä ainakin kuskinpuolella.
Vastaa Viestiin