Käynnistys ongelmia (9-3 SC 2.0t -06)

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
mathar81
"Kaasari"
Viestit: 30
Liittynyt: Ke Loka 05, 2005 13:53
Paikkakunta: Joensuu

Käynnistys ongelmia (9-3 SC 2.0t -06)

Viesti Kirjoittaja mathar81 »

Noniin nyt alkaa hiukkasen huolettamaan. Olin tänä aamuna lähdössä ajamaan ja rupesin käynnistämään Saabismia pihasta, mutta eipäs lähdekkään kuin palmun alta. Ei ensimmäisellä starttauksella käyntiin, seuraavalla startilla lähtee käyntiin mutta melkoisen savutuksen ja ravistelun saattelemana (kaikki mukit ei ollu taatusti pelissä). Jotenkin tuntuu v**tu uskomattomalle että autolla ajettu 29 000 km ja nyt alkaa olla jo tämmöisiä oireita :evil:. Osaako enemmän tietävät sanoa mikä lienee vikana? Annoin auton käydä vähän aikaa ja käynti tasaantui ja eikun baanalle ja sitten pelasi aivan normaalisti (ulkona lämmintä 10 astetta).
Maza
agios
"Aero"
Viestit: 381
Liittynyt: Ke Loka 05, 2005 00:36
Paikkakunta: uusimaa

Viesti Kirjoittaja agios »

Minulla on ollut hieman samanlaisia ongelmia -07 kanssa. En tiedä sitten kerkeänkö hipaissa kaasua mutta en usko. Vaimo kyllä sanoo että hänellä ei tee. Ei kyllä aikaisemmissa malleissa ollut mitään vastaavaa. Toisella kyllä lähtee mutta ei kyllä aina käy kaikilla pytyillä heti. Kerro jos saat vaikka huollossa parempaa tietoa. Niin mulla on 1.8t mutta onko sillä sitten niin väliä kun oireet on samat.
Vastaa Viestiin