Saab 9-3 tid 2,2
Saab 9-3 tid 2,2
Olen ostamassa vuosimallin 2003 Saab 9-3 2,2 tid -autoa. Onko ko. autoissa ollut ongelmia/tyyppivikoja? Jos on, niin millaisia? Autolla on ajettu 180 000 km ja auto on myynnissä Tervajoen Rintajoupilla.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Saab 9-3 tid 2,2
No etuiskarit (koliseeko töyssyissä?) ja ohjaustehostimen toimivuus (vuotaako, toimiiko moitteettomasti molempiin suuntiin?) kannattaa ainakin tsekata, jos on ostamassa autoa.juhaka kirjoitti:Olen ostamassa vuosimallin 2003 Saab 9-3 2,2 tid -autoa. Onko ko. autoissa ollut ongelmia/tyyppivikoja? Jos on, niin millaisia? Autolla on ajettu 180 000 km ja auto on myynnissä Tervajoen Rintajoupilla.
Jos talous antaa periksi, niin kannattaisi ostaa mieluummin 1.9TiD -koneella varustetun 9-3SS kun 2.2TiD:n (1.9TiD tekniikka uudenaikaisempaa), mutta kyllähän tuolla 2.2TiD:lläkin matkaa taittaa
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Moro
No itselläni -03, 2,2 TiD, SS. Ajettu jo 190 000 ja eipä siinä mitään sen kummempia ole ollut. Joku pakokaasun kierrätysventtiili meni mutta takuusen laittoivat. Edestä ja takaa kuuluu joskus vonkunaa johtuen ilmeisesti kierrejousien alta puuttuvista kumeista, joskus talvella sitten laittelen kuntoon. 1,9 on tosiaan uudempi versio ja 2,2 Tid on itse asiassa GM:n moottori, sama kuin esim 2,2 Opel Zafirassa.
t. n
No itselläni -03, 2,2 TiD, SS. Ajettu jo 190 000 ja eipä siinä mitään sen kummempia ole ollut. Joku pakokaasun kierrätysventtiili meni mutta takuusen laittoivat. Edestä ja takaa kuuluu joskus vonkunaa johtuen ilmeisesti kierrejousien alta puuttuvista kumeista, joskus talvella sitten laittelen kuntoon. 1,9 on tosiaan uudempi versio ja 2,2 Tid on itse asiassa GM:n moottori, sama kuin esim 2,2 Opel Zafirassa.
t. n