Polttimot
-
- "Hirsch"
Re: Polttimot
Kuinka iso juttu on kun edestä palaa polttimo?
Ajotietokone tuossa ilmoitti että vasen etuvalo on palanut.
Minkä hintanen juttu on kun merkkikorjaamolle vie?
Eikä kai muuta vaihtoehtoa olekaan
Ajotietokone tuossa ilmoitti että vasen etuvalo on palanut.
Minkä hintanen juttu on kun merkkikorjaamolle vie?
Eikä kai muuta vaihtoehtoa olekaan

-
- "Hirsch"
Omistajan oppaassakin taitaa olla kuvallinen ohje. Joku voisi taas linkittää sen kuvallisen engl.kielisen sivuston, jossa nuita perustoimenpiteitä oli? Ei ole todellakaan mahdoton homma, jos suurinpiirtein tietää mikä osa vaihdetaan.. Ainoa niksi mitä nyt mieleen tulee niin niiden lampun kantojen kanssa varoen kun ovat heppoisia. Tukeva ote, kun ottaa hehkun irti kannasta ja umpiosta kanta lähtee tietysti ensin kiertämällä hahlot ulos. Kuvat kertoo kaiken. Kuskin puolella (kuulemma) lähtee pissapojan säiliön täyttöputki nostamalla pois edestä. Ensin pitää ottaa akun suojus pois tieltä. se lähtee aikaisemalla 1/4 kieroksen niitä muovi ruuveja niin että ne pomppaa ylös. Perusjuttu ei saa koskea hehkun lasiin sormilla vaan aina kannasta kiinni. Maalaisjärjellä ja maltilla selviää varmasti.
Itse juuri vaihdoin molempiin kirkkaammat ja oli ihan helppo homma. Tosissaan ensin kuskin puolella piti ottaa se akun päällinen pois, sen jälkeen vaan nostamalla pissapojan nesteen täyttöputki ylös ja polttimoa vaihtamaan. Ensin kanta kierretään auki ja sen jälkeen varovasti polttimo irti kannasta.
Selvä kiitos!
Olin jo itse viemässä Metro-autoon olisivat varmaan laskuttaneet turhan paljon...
Olin jo itse viemässä Metro-autoon olisivat varmaan laskuttaneet turhan paljon...