Merkkien merkki

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Bugracer
"Ruisku"
Viestit: 109
Liittynyt: Pe Syys 01, 2006 13:20
Paikkakunta: Tuusula

Merkkien merkki

Viesti Kirjoittaja Bugracer »

Vinkki Saabisteille. Osallistumalla merkkien merkki kyselyyn Tuulilasin sivuilla (ww.tuulilasi.fi) saa 3 tuulilasin numeroa, ja kaupan päälle boostattua Saabin arvostusta ! :D
Saab 93 SC 1.8tA Vector Hirsch -07

** Volvo on ihan ok. Jos haluatte kehuja, se maksaa ekstraa **
Avatar
tsaarela
"Hölösuu"
Viestit: 3346
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:20
Paikkakunta: Oulu

Re: Merkkien merkki

Viesti Kirjoittaja tsaarela »

Bugracer kirjoitti:Vinkki Saabisteille. Osallistumalla merkkien merkki kyselyyn Tuulilasin sivuilla (ww.tuulilasi.fi) saa 3 tuulilasin numeroa, ja kaupan päälle boostattua Saabin arvostusta ! :D
...ja luultavasti säännöllisin väliajoin puheluita lehtimyyjiltä. :P
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Twarrior
"Viggen"
Viestit: 599
Liittynyt: Pe Maalis 02, 2007 17:16

Re: Merkkien merkki

Viesti Kirjoittaja Twarrior »

on jo osallistuttu :D ja kun itse lehtikin jo tulee saa olla myyjiltä rauhassa
BMW 325i E90 MysticBlau, BMW 116i E81 Alpinweiss

Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261
Avatar
tsaarela
"Hölösuu"
Viestit: 3346
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:20
Paikkakunta: Oulu

Re: Merkkien merkki

Viesti Kirjoittaja tsaarela »

Twarrior kirjoitti:on jo osallistuttu :D ja kun itse lehtikin jo tulee saa olla myyjiltä rauhassa
Kyllä minulle lehtimyyjät on useaan otteeseen kaupanneet lehtiä, joita olen jo vuosikaudet tilannut. :roll:
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Poikarukka
"Hirsch"
Viestit: 893
Liittynyt: To Touko 10, 2007 16:17
Paikkakunta: Porvoo

Re: Merkkien merkki

Viesti Kirjoittaja Poikarukka »

Soittakaa markkinointi kielto puhelimeenne. ei soittele enää. nuo lehtimyynti firmat suurimmaksi osaksi kuuluu siihen liittoon. Puhelu loppuu lyhyeen kun mainitsee suoramarkkinointi kiellon.
Marko A
"Hölösuu"
Viestit: 2897
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 04:50
Viesti:

Re: Merkkien merkki

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Menee jo ohi,mutta mulla on tämmönen - vastaan puhelinmyyjälle kertomalla, että esitän kolme selvää kysymystä ja haluan niihin kolme selvää vastausta, ei mitään liirumeita tai puhelu katkeaa.

Kysymykset: mikä Lehti? Montako numeroa? Paljonko maksaa?
Ei vielä yksikään myyjä ole selvinnyt "testistä". Kun puhelimesta alkaa kuulua "kuulkaa kun meillä on nyt tämmöinen kampanja, että haluamme hyville asiak" *klik* tuuut-tuuu-tuuut- katkaisen puhelun.

Ensimmäinen joka onnistuu täyttämään vaatimukset saa multa tilauksen. Edellyttäen, että lehti kuuluu niihin joita normaalisti luen ja satunnaisesti myös tilaan.

Osallistukaa Tuulilasin kyselyyn, mutta vastatkaa rehellisesti. Ei se kaikki niin auvoista ole Saabinkaan maailmassa. Huolto..Jälleenmyynti..jälleenmyyntiarvo..luotettavuus...
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Twarrior
"Viggen"
Viestit: 599
Liittynyt: Pe Maalis 02, 2007 17:16

Re: Merkkien merkki

Viesti Kirjoittaja Twarrior »

Marko A kirjoitti: Osallistukaa Tuulilasin kyselyyn, mutta vastatkaa rehellisesti. Ei se kaikki niin auvoista ole Saabinkaan maailmassa. Huolto..Jälleenmyynti..jälleenmyyntiarvo..luotettavuus...
Rehellisesti vastailin ja onneksi siellä pääsee myös muista automerkeistä kertomaan mielipiteen (tosin raksi ruutuun menetelmällä)
BMW 325i E90 MysticBlau, BMW 116i E81 Alpinweiss

Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261
Vastaa Viestiin