simota aero form II

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
HorGrath
Matalapaineturbo
Viestit: 172
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 22:24
Paikkakunta: Porvoo

simota aero form II

Viesti Kirjoittaja HorGrath »

Vau! olisko tommone mistään kotoisin??
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=3259

onks tän uudemman kans sama juttu ettei tommosta vaparia kannata laittaa?
//EX\\ 9-3 1.8t SS vm.03 + BSR-Stage2 [Catback W/O resonator + Optiflow] //EX\\

Mazda 3 MPS N61
Marko A
"Hölösuu"
Viestit: 2897
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 04:50
Viesti:

Re: simota aero form II

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Ja vakiosuodatin riittää 250+ hp tehoille (Hirsch 2.0T) , joten siinä melessä autoon ei todellakaan kannata laittaa vaparisuodatinta. Ja jos lukaiset Saabcentralista 9-3 SS/SC foorumia niin sieltä löytyy juttua aiheesta. Aiheuttaa mahdollisesti huomattavasti ongelmia.

Jos jotain pitää tuunata, niin BSR:n softan lisäksi pakoputkea voi vaihtaa katista taaksepäin ilman suurempia huolia.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Re: simota aero form II

Viesti Kirjoittaja pade »

Eipähän siitä mitään hyötyä ainakaan ole. Lisääntyy vaan IMMun hajoamisen riski.
Ja og9-3 tuo orkkis filsu orkkis kotelossa riittää kyllä pitkälti yli 400hv tehoihin niin tuskin se ihan heti tuossa uudemmassakaan hyytyy : )
Vastaa Viestiin