9-3SS 1.8t:stä 300 hv, 400 Nm

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

9-3SS 1.8t:stä 300 hv, 400 Nm

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

BSR:n sivuilta löytyi tieto, että he ovat kehittelemässä 9-3SS 1.8t:hen steg 4 -virityssettiä, joka antaisi 300 hv, 400 Nm:

http://www.bsrab.se/products/n354/t441/

Saas nähdä, miten kone kestää, jos tuollainen setti joskus tulee yleiseen myyntiin.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

No niin nyt alkaa jo SS kiinnostamaan :D
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

hintakin on sopiva.

kun klikkaa: "order"-nappulaa

1st Steg 4 Saab 9-3 SS 1.8T 150hp
Pris: 0:-

Ordersumma
Totalt: 0:-
Varav moms: 0:-

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Niin ja eika toi malli enään parin kolmenvuoden päästä ylipääsemättömän kallis ole, mutta katsotaan kuinka muilla kestää :lol:
9-3.1972
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

potkuhousu kirjoitti:No niin nyt alkaa jo SS kiinnostamaan :D
Niin ei se ainakaan mikään ruma ole minun mielestä, muut voi sanoa mitä huvittaa. mUtta pelottavan paljon o***ia
9-3.1972
SportSedan
"Ruisku"
Viestit: 103
Liittynyt: Ma Maalis 15, 2004 18:59
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja SportSedan »

se93tbo kirjoitti: mUtta pelottavan paljon o***ia
Mitä ongelmia mahdat tarkoittaa ? jotain pikku juttuja on ollut (takaiskarin kolinat, oven kitinät) mutta mitään oikeita ongelmia ei ole esiintynyt. :lol:
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

SportSedan kirjoitti:
se93tbo kirjoitti: mUtta pelottavan paljon o***ia
Mitä ongelmia mahdat tarkoittaa ? jotain pikku juttuja on ollut (takaiskarin kolinat, oven kitinät) mutta mitään oikeita ongelmia ei ole esiintynyt. :lol:

Olisiko kuitenkin niin että o***ia = OPELIA
#1730
500whp.net member
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Eihän noin uusista voi vielä erotella mitään vakio vikoja, mutta kiinnostaa nähdä kun ne yleistyvät että mitä niihin alkaa ilmestymään. Erityisellä tarkuudella noihin viriSS:iin
9-3.1972
SportSedan
"Ruisku"
Viestit: 103
Liittynyt: Ma Maalis 15, 2004 18:59
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja SportSedan »

Vigge kirjoitti: Olisiko kuitenkin niin että o***ia = OPELIA
Opelia on tasan tuo pohjalevy, muita yhteisiä osia ei tietääkseni ole (pl 1.8i mallin moottori ja laatikko) :?:
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

SportSedan kirjoitti:
Vigge kirjoitti: Olisiko kuitenkin niin että o***ia = OPELIA
Opelia on tasan tuo pohjalevy, muita yhteisiä osia ei tietääkseni ole (pl 1.8i mallin moottori ja laatikko) :?:
Vaikuttaa hyvältä, kun on kuulemma parempi ajaa kuin 9-3, niin ja en mä edes ostaisi 1,8litrasta.
9-3.1972
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Mimmi kirjoitti:O**l-osia: peilien säätönamiska, alusta, vanteet...
Niin kuinka paljon toi lista lisääntyy :lol:
Mutta ei välttämättä sen enempää kuin nykyisessä autossani.
9-3.1972
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

SportSedan kirjoitti:
se93tbo kirjoitti: mUtta pelottavan paljon o***ia
Mitä ongelmia mahdat tarkoittaa ? jotain pikku juttuja on ollut (takaiskarin kolinat, oven kitinät) mutta mitään oikeita ongelmia ei ole esiintynyt. :lol:
Noita kitinöitä on mulla jo nyt ihan omasta takaa, että ei ne ole muuta kuin ominaisuuksia :wink:
9-3.1972
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Mä odottelen miten muitten tuotteet hyödyntää koneen potentiaalia. Jos ostaisin SS niin menisin 1.8t käytettynä hankkimaan ja siihen virit kerralla ihan tappiin. Ei tämmösessä tippa kerrallaan ostetussa virityksessä oikeen ole mitään järkee. Eli koko auto uusiksi, alusta, hifi ja moottori.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
treidaaja
"Tuplakaasari"
Viestit: 83
Liittynyt: Su Loka 26, 2003 09:11

Viesti Kirjoittaja treidaaja »

Mimmi kirjoitti:O**l-osia: peilien säätönamiska, alusta, vanteet...
Onko 93ss tosiaan ihan sama vanne (jako,keskireikä,offset) kuin O****ssa?
SportSedan
"Ruisku"
Viestit: 103
Liittynyt: Ma Maalis 15, 2004 18:59
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja SportSedan »

Mimmi kirjoitti:O**l-osia: peilien säätönamiska, alusta, vanteet...
Alusta ei oo sama, pohjalevy on sama. Saabissa mm reax ohjaava taka-akselisto jollaista opelissa ei ole. Pulttijako on sama, Opelissa sen sijaan on Saabin turbomoottori lainassa.
Vastaa Viestiin