Minäkin liityin

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
aah65
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: To Kesä 11, 2009 07:59

Minäkin liityin

Viesti Kirjoittaja aah65 »

Päätin rekisteröityä vihdoin ja viimein, kun palsta on kuulunut suosikkeihini jo reilu kaksi vuotta, kun ostin uuden ensimmäisen :saab: 9-3 SS 1,8t -07 tuolloin.

Ostooni vaikuttivat tuolloin vaimo ja hyvä takuu 5v tai 150000 km. Auto maksoi tuolloin reilu 35 000. Olen nyt ajanut hieman alle 30 000 ja auto on pelannut moitteettomasti. Alussa oli totuteltava Volvon (740) jälkeen kytkimeen varsinkin kakkos vaihdetta päälle pantaessa, että kaasua on annettava enemmän, ettei sammu :).
Myös penkki natisi alussa, mutta nyt natina on loppunut. Sitten pieni juttu on ihmetyttänyt, kun pesun jälkeen tai joskus kostealla ilmalla SID näyttö on ilmoittanut, ettei oikean puoleinen valo pala, mutta on korjaantunut "itsestään", sammutuksen ja käynnistyksen jälkeen.
Viimeisin pienen ärsytyksen aihe on ollut, kun renkaat jää kääntöasentoon parkkeerattessa, niin SID käskee vääntää rattia, kun yrittää startata - en ole vissin vielä aivan "sinut" homman kanssa, kun joskus pitää homma toistaa useita kertoja.

Muuten ei autossa ole ollut mitään "vikaa". Pari kertaa olen huollattanut (vuoden välein), kun SID on ilmoittanut "dags för service". :)
Ristom
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:54

Re: Minäkin liityin

Viesti Kirjoittaja Ristom »

aah65 kirjoitti:Viimeisin pienen ärsytyksen aihe on ollut, kun renkaat jää kääntöasentoon parkkeerattessa, niin SID käskee vääntää rattia, kun yrittää startata - en ole vissin vielä aivan "sinut" homman kanssa, kun joskus pitää homma toistaa useita kertoja.
Sähköinen rattilukko, voi tosiaan vaatia renkumista käynnistäessä, jos pyörät ovat jääneet linkkuun.

Pari vuotta tuli itsekin joskus seurailtua harvakseltaan ennen liittymistä. Palsta lienee merkkikerhojen kärkeä, vaikka jutun taso vaihtelee itse kullakin.. :roll:
Vastaa Viestiin