Olisi tarkoitus mennä katsomaan kyseistä autoa...
Kokemusta ei ole kuin satkusta ja tonnarista ja sivusta seuraanneena 9-5sta..
Neuvokaas mihin kannattaa pistää silmänsä...
Ostamassa 9-3 SS 2,0t automaattia vm-03 130tkm
Ostamassa 9-3 SS 2,0t automaattia vm-03 130tkm
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Re: Ostamassa 9-3 SS 2,0t automaattia vm-03 130tkm
Haullakin tietty löytyy paljon aiheeseen liittyvää.
Tsekkaa nyt kuitenkin seuraavat:
- alustan kolinat kuopissa ja kääntyessä (meinaa jousilautasten kumien puutetta ja kääntölaakerien olemista lopussa, mahdollisesti myös uusia iskareita, lisää tietoa hakusanalla alusta + kolinat)
- vuotaako ohjaustehostimen stefat tai onko vaihdettu
- 2003 mallissa voi olla ns. lisäilmapumppu, joka pumppaa kylmällä koneella lisää ilmaa lambdalle. Tässä yhteydessä takaiskuventtiili, joka estää kosteuden ja pakokaasujen pääsyn pumpulle. Tämä venttiili alkaa olla noilla kilometreillä vaihtokunnossa ja silloin rikkoo pumpun, joka tulee kalliiksi. Lisää tietoa mm: täältä
- kaksoismassavauhtipyörä, ainakin manuaalissa huomaa ikäänkuin todella lyhyenä kytkimen luistatuksena, kun ajaa tasakaasulla pitempään ja sitten polkaisee kaasua. En tiedä päteekö automaattiin. Tämäkään ei sinällään ole mitään fataalia. Ihmiset ovat ajaneet kymmeniätuhansia, eikä tuo nykäisy ole kummemmaksi muuttunut.
Noistakin huolimatta 9-3 SS on oikein mukava ja huoleton ajopeli.
Tsekkaa nyt kuitenkin seuraavat:
- alustan kolinat kuopissa ja kääntyessä (meinaa jousilautasten kumien puutetta ja kääntölaakerien olemista lopussa, mahdollisesti myös uusia iskareita, lisää tietoa hakusanalla alusta + kolinat)
- vuotaako ohjaustehostimen stefat tai onko vaihdettu
- 2003 mallissa voi olla ns. lisäilmapumppu, joka pumppaa kylmällä koneella lisää ilmaa lambdalle. Tässä yhteydessä takaiskuventtiili, joka estää kosteuden ja pakokaasujen pääsyn pumpulle. Tämä venttiili alkaa olla noilla kilometreillä vaihtokunnossa ja silloin rikkoo pumpun, joka tulee kalliiksi. Lisää tietoa mm: täältä
- kaksoismassavauhtipyörä, ainakin manuaalissa huomaa ikäänkuin todella lyhyenä kytkimen luistatuksena, kun ajaa tasakaasulla pitempään ja sitten polkaisee kaasua. En tiedä päteekö automaattiin. Tämäkään ei sinällään ole mitään fataalia. Ihmiset ovat ajaneet kymmeniätuhansia, eikä tuo nykäisy ole kummemmaksi muuttunut.
Noistakin huolimatta 9-3 SS on oikein mukava ja huoleton ajopeli.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: Ostamassa 9-3 SS 2,0t automaattia vm-03 130tkm
Ja ne peilinjalkojen kesimiset ja harmaantuneet ovenkahvat! 

Re: Ostamassa 9-3 SS 2,0t automaattia vm-03 130tkm
Ei tullut tuota autoa pihaan.
Löydettiin eilen tyttöystävälle 1,8t automaatti vm-05 73tkm ajettu.
Hesarin päätoimittajan entinen kyseessä, oli sen verran hyvin pidetty ja huollot "tietenkin" ajallaan, että valittiin tuo..
Ainoa vika mikä näin yhden päivän kuluessa huomattu on sivupeilien säätökytkin, mutta se menee vielä liikkeen piikkiin...
Näin se saabismi saatiin tarttumaan jälleen...
Löydettiin eilen tyttöystävälle 1,8t automaatti vm-05 73tkm ajettu.
Hesarin päätoimittajan entinen kyseessä, oli sen verran hyvin pidetty ja huollot "tietenkin" ajallaan, että valittiin tuo..
Ainoa vika mikä näin yhden päivän kuluessa huomattu on sivupeilien säätökytkin, mutta se menee vielä liikkeen piikkiin...
Näin se saabismi saatiin tarttumaan jälleen...

9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)