Aeron tukkoisuus ja kulutuksen kasvu
Aeron tukkoisuus ja kulutuksen kasvu
Osaisko joku arvioida, että mistä johtuu (jostain muusta, kuin ohjausyksiköstä) 2005 mallin (2.0T) tukkoisuus varsinkin alakierroksilla ja se, että bensaa kuluu ajotyylistä riippumatta n. 10 litraa satasella. Oli matka-ajoa tai ei, ilmastointi päällä tai ei, niin aina on mennyt sama lähes 10 litraa. Ennen pääsin maantieajossa helposti 8 litran pintaan. Jos vien merkkihuoltoon, niin ohjausyksikkö menee varmasti vaihtoon ilman tarkempia tutkimuksia. Autossa on muuten Hirsch steg 1. eli 230 hv. Mutta auto ei kulje kuten ennen ja bensaa palaa...
Re: Aeron tukkoisuus ja kulutuksen kasvu
Tulpat, ilmansuodatin, bensansuodatin, immun putsaus? kannattaa perusasioista lähteä liikkeelle.
//EX\\ 9-3 1.8t SS vm.03 + BSR-Stage2 [Catback W/O resonator + Optiflow] //EX\\
Mazda 3 MPS N61
Mazda 3 MPS N61
Re: Aeron tukkoisuus ja kulutuksen kasvu
Ja katalysaattori voi myös olla ongelma!! Tuli juuri mieleen, kun katsoin rallia telkusta ja yhdestä autosta katosi voimat katin irtokaman tukkiman pakoputken vuoksi.
Re: Aeron tukkoisuus ja kulutuksen kasvu
Automaatti?
Kysymyksestä päätellen ilmeisesti ei, koska automaatti ei käyttäisi alakierroksia..
Kysymyksestä päätellen ilmeisesti ei, koska automaatti ei käyttäisi alakierroksia..