Ekat 9-3SS Aerot ???
Ekat 9-3SS Aerot ???
Mulle tämä mallisarja on täysin tuntematon , joten .... onkos nämä nyt sitten täynnä lastentauteja vai nou ?
esim: http://www.nettiauto.com/saab/9-3/2922760
esim: http://www.nettiauto.com/saab/9-3/2922760
Re: Ekat 9-3SS Aerot ???
Ja tuotahan et vie mun nokan edestä Eipä kai niissä mitään kummempaa ole. Oma 9-3 ss lineari on 2003 ja nyt kohta päästelty 17tkm ja yks etujousi (oli ehkä ostettaessa jo poikki) ja kaksi kerta etupuhallin lakkoillut. Lähtee uudesta päälle kun ottaa akun kenkää irti.
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Re: Ekat 9-3SS Aerot ???
En mä varmaan tuota yksilöä ehdi viemään Kävin kattomassa kun kerran tuossa parin sadan metrin päässä on . Ei siinä muuta vikaa ollu kuin rekkariotteen järjestysnumero muistaakseni 010/012 , eli pikkusen liikaa ton ikäselle autolle ehkä
-
- "Hirsch"
- Viestit: 893
- Liittynyt: To Touko 10, 2007 16:17
- Paikkakunta: Porvoo
Re: Ekat 9-3SS Aerot ???
Nykyään taitavat tulostaa joka katsastuksessa uuden lapun niin numerot rullaa? 03 oli jotain lasten tauteja, 04 vähän vähemmän ja 05 taitaa olla jo aika varma paketti. Mut luulisi jo viat korjattaneen 5 vuodessa...
Re: Ekat 9-3SS Aerot ???
Järjestysnumero sekä teknisessä että -ilmoitusosassa tulee olla sama, muuten kaupantekotilanteessa voi alkaa epäilemään vilunkia.
Teknisen osan järj.nro on aina tyyliin esim. 10/10, 9/9 jne. muita vaihtoehtoja ei ole joten epäilen alkuperäisen kirjoittajan muistia noiden lukujen eriäväisyyksistä.
Kuten todettu niin tuo luku ei osoita absoluuttista omistajien määrää, tässä 1 esimerkki:
"Omistajien määräähän voi arvioida jo rekkariotteesta katsomalla järjestysnumeroa. Tosin kaikki vakuutusyhtiön vaihdokset ym. kasvattaa numeroa myös. Yleensä numerolla 003 on eka omistaja, kun se on käynyt jo maahantuojan ja jälleenmyyjän nimissä.
Mulla on -04:nen auto, jonka uutena ostin, mutta vakuutusyhtiötä on vaihdeltu, joten järjestysnumero on jo 8."
Teknisen osan järj.nro on aina tyyliin esim. 10/10, 9/9 jne. muita vaihtoehtoja ei ole joten epäilen alkuperäisen kirjoittajan muistia noiden lukujen eriäväisyyksistä.
Kuten todettu niin tuo luku ei osoita absoluuttista omistajien määrää, tässä 1 esimerkki:
"Omistajien määräähän voi arvioida jo rekkariotteesta katsomalla järjestysnumeroa. Tosin kaikki vakuutusyhtiön vaihdokset ym. kasvattaa numeroa myös. Yleensä numerolla 003 on eka omistaja, kun se on käynyt jo maahantuojan ja jälleenmyyjän nimissä.
Mulla on -04:nen auto, jonka uutena ostin, mutta vakuutusyhtiötä on vaihdeltu, joten järjestysnumero on jo 8."
Ex-Saab 93 ss 2.0t Vector -03 BSR
Re: Ekat 9-3SS Aerot ???
Tarkemmin ottaen olet linjoilla, pahoittelut. Vedin tuosta prätkän otteesta vähän hätäisiä johtopäätöksiä kunnes tarkistin Saabin tiedot.Mimmi kirjoitti:Höpö, höpö.TKL kirjoitti:Teknisen osan järj.nro on aina tyyliin esim. 10/10, 9/9 jne. muita vaihtoehtoja ei ole joten epäilen alkuperäisen kirjoittajan muistia noiden lukujen eriäväisyyksistä.
Otteen numerot ovat nimenomaan MOLEMPIEN osien numerot ja jälkimmäinen numero on ilmoitusosan numero, joka pitää täsmätä molemmissa otteissa.
EDIT: ja koska prätkiä ei katsasteta niin luvut ovat tästä syystä aina yksi yhteen. Jep.
Ex-Saab 93 ss 2.0t Vector -03 BSR
Re: Ekat 9-3SS Aerot ???
Ei swidde, ja tonni lisää hintaa. Halloo joppari, siis oikeesti haloo !+?
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Ekat 9-3SS Aerot ???
Alkaa tulla aero lähemmäs Teuvaa Samanlaisella kaavalla on edellisenkin kanssa käynyt. Auto ostettu jostain hesan liikkeestä Huittisiin josta se haettiin kotiin
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Re: Ekat 9-3SS Aerot ???
kyselin kans kyseistä Aeroa ja oli silloin sport car centerin omistuksessa. Hinta oli käteisellä 13k€ ja huollettuna et sillei. 16800€ huh huh tai mitä olikaan!
9-5 Aero vm.2005, 99 GL 5, NG 900 -96
-
- "Ruisku"
- Viestit: 130
- Liittynyt: Ma Maalis 12, 2007 20:46
- Paikkakunta: hollola
Re: Ekat 9-3SS Aerot ???
Kannattaisiko hakee Saksasta?-04 tai uudempi.Häviääkö vai tuleeko kalliimmaksi.
Paukku Aero 9-3 2.8.!!
Muu ajopeli!!Kawa ZX10R
Muu ajopeli!!Kawa ZX10R
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Ekat 9-3SS Aerot ???
Lyhyt vastaus: ehkä häviää, ehkä voittaa.Paukku Aero kirjoitti:Kannattaisiko hakee Saksasta?-04 tai uudempi.Häviääkö vai tuleeko kalliimmaksi.
Pidempi vastaus: jos kiinnostaa, niin asiaa voi selvitellä mukavasti siitä kotinäppiksen ääreltä.
Tuolta veropäätöksiä: http://www.tulli.fi/fi/yksityisille/aut ... /index.jsp
Tuolta saksan autovalikoimaa: http://www.mobile.de/home/index.html
Jos tuolta saitilta etsiminen on liian monimutkaista, niin katso Viron valikoima, käyttöliittymä on ihan suomeksi, Saksasta sinnekin suurin osa autosta on kuitenkin uitettu: http://fin.auto24.ee/main/mainindex.php
Noista sitten ynnäilet arvioidut verot ja hankintahinnan yhteen, jionka jälkeen vertaat suomessa myynnissä oleviin yksilöihin. Loppu on melko simppeliä yhteenlaskua.
Sitten siihen ulkomailta hankitun auton hintaan pitää vielä miettiä hakukustannuksetkin.
Rekisteröinteihin menee Virossa viimeisimmän kokemuksen mukaan 1830EEK, Saksassa maksaa suurin piirtein samaa luokkaa (ehkä +50€) Saksan rekisteristä poisto, tullikilvet ja vakuutus.
Niin, ja pitäisi vielä varmaan paikan päällekin päästä ja auton kanssa (tai ilman) myös pois, sekin maksaa, yleisesti ottaen Saksaan enemmän, Viroon vähemmän ja Ruåtsiin, jota pidetään myös potentiaalisena hakumaana, jotain siltä väliltä.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Ekat 9-3SS Aerot ???
Tai ruotsista, jossa valikoima hyvä ja välimatkat ehkä lyhyempiä kun saksassa, tosin kielimuuri voi olla korkea, kirottu tuo pakkoruåtsi josta ei ole mitään hyötyä...Paukku Aero kirjoitti:Kannattaisiko hakee Saksasta?-04 tai uudempi.Häviääkö vai tuleeko kalliimmaksi.
Toki kovakattoisia on varmaan paremmin saksassa, cabriot oli vähän turhan tehokkaasti hajautettu.
Itse hain omani Ystadista, eli ihan eteläruotsista, hakukustannukset melko tarkalleen 500e, menomatka lentäen, paluumatka tietenkin lautalla ja vielä samana iltana.
Helsinki-Ystad-Turku 24,5h.
Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06 & 9-3SC-08
- 9-3SC 1.8t Aut. -08 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower