millä tonnarin aivastukseen ääntä
millä tonnarin aivastukseen ääntä
Nyt tuli käsky keksiä, että millä se 2,3T -91 tonnari saadaan aivastelemaan äänekkäämmin.
luultavasti tästä on jo puheltu, mutta en löytänyt maallikolle sopivaa ohjeistusta.
en kaipaa mitään TEE SE ITSE ohjetta, vaan tiedon siitä mitä ostan ja asennutan, että saan k.o. efektin aikaan.
tietäisivät kylän bavariakuskit, kuka on mutkasta tulossa
autossa on se speedpartsin lastu ja ahdot säädetty hivenen yli kilon.
luultavasti tästä on jo puheltu, mutta en löytänyt maallikolle sopivaa ohjeistusta.
en kaipaa mitään TEE SE ITSE ohjetta, vaan tiedon siitä mitä ostan ja asennutan, että saan k.o. efektin aikaan.
tietäisivät kylän bavariakuskit, kuka on mutkasta tulossa
autossa on se speedpartsin lastu ja ahdot säädetty hivenen yli kilon.
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa)
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Eikös se ollut niin että jos näissä lankamittari koneissa ohjaa tuon bybassin hukkailman harakoille, eikä takaisin kiertoon kuten on suunniteltu niin käypi aina vaihto hetkellä rikkaalla ja saattaa tupsauttaa mustaa...Laita kunnos kartio filtteri sen alkuperäisen suodatinkotelon tilalle niin jopas kuuluu ujellus ja suhina! Ainakaan minulla ei ole kartio filsun asennuksen jälkeen, 1.5barin paineilla ajellessa olllut sitä ongelmaa ettei suhina ja ujellus kuuluisi riittävästi
Turbo Saabs never die, they just run faster...
Omega 3000tic
Omega 3000tic
Kuulostaa mielenkiintoiselta! Miksi siirryit dumppiin, eikö bybassin kalvot kestäneet?to4 kirjoitti:Kirjoitinkin jo toiseen threadiin samasta asiasta, mutta laitetaan nyt tähänkin..ruuvasin Paten dumpin kiinni hiljattain omaan tonttuuni ja hyvin on pelannut IMM:n kanssa. Pitää vaan säädön tarpeeksi kireällä, ettei venttiili aukea normaaliajossa vaihteenvaihdon yhteydessä.
Turbo Saabs never die, they just run faster...
Omega 3000tic
Omega 3000tic
Hyvin pelaa dumppi LH2.2:sen kanssa. Vaikkei minulta kysyttykään niin dumpista menee paljon enempi ilmaa läpi kuin by-passista.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Voihan sitä laittaa 2kpl bybassejakin! Semmosta olen itse suunnitellut että jos tuo vakio dumppi ei enää kooltaan riitä niin laitan niitä kaksi. Noissa kun ei vaan nuo kalvot oikein kestäto4 kirjoitti:Kuten Kimmo sen jo kertoikin, virtausmäärä on ihan eri luokkaa. By-passin putken halkaisija on muistaakseni 22mm ja Paten dumpissa yli 40mm.
Turbo Saabs never die, they just run faster...
Omega 3000tic
Omega 3000tic
Mutta kahdella by-passilla saat kasaan vasta vähän päälle puolet dumpin pinta-alasta .jarska kirjoitti:Voihan sitä laittaa 2kpl bybassejakin! Semmosta olen itse suunnitellut että jos tuo vakio dumppi ei enää kooltaan riitä niin laitan niitä kaksi. Noissa kun ei vaan nuo kalvot oikein kestäto4 kirjoitti:Kuten Kimmo sen jo kertoikin, virtausmäärä on ihan eri luokkaa. By-passin putken halkaisija on muistaakseni 22mm ja Paten dumpissa yli 40mm.
Foxbody turbo