oho niimpäs näkyikin olevan...aika thynniig ...ja kun tumppi on säädetty oikein niin toimii myös T7:ssa...Juusokas kirjoitti:Eikös tuossa ole by-pass filsulla varustettuna, olisko JR:n sininen filsu? Eihän T5:n koneet sitä takaisin hönkäystä kaipaa, toisin kuin T7:tlike_a_glove kirjoitti:ootkos hessu laittanu tumpin puhaltamaan pihalle...ku ei tota takaisinkierrätystä näy...???
Muuten tuo http://www.motosport.fi ei servaa, onko oikea osoite http://www.moposport.fi siis se mopoputka Petikossa (tuolta tuli ostettua n. reilu 20 vuotta sitten viripalikoita Monkeyhin)?
Perunan istutusta Ng900:seen
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: Perunan istutusta Ng900:seen
Potussa oleva hassu öljyntulobanjo on sitten Nissanin järjestelmässä koodilla 164 323 6F00 ja hinta n.11e tätä kirjoittaessani.
Ainoastaan keskusvarastolta tilaamalla saa lähimmälle varaosatiskille...
Ainoastaan keskusvarastolta tilaamalla saa lähimmälle varaosatiskille...
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Perunan istutusta Ng900:seen
Sama lienee myös GT3071 ?vesa67 kirjoitti:Potussa oleva hassu öljyntulobanjo on sitten Nissanin järjestelmässä koodilla 164 323 6F00 ja hinta n.11e tätä kirjoittaessani.
Ainoastaan keskusvarastolta tilaamalla saa lähimmälle varaosatiskille...
Re:
Kiitokset vielä vuosien päästäkin erinomaisista ohjeista, bensapumpun vaihto sujui näiden avulla mainiosti. Minä kun tykkään siisteistä sisähommista, tein vaihdon 9-3:een yläkautta, mutta nämä ohjeet toimivat loistavasti myös tilaamani Henkon pumpun kanssa. Lukitusrenkaan avaamiseen en tohtinut käyttää patentoitua työkalua, vaan rakensin omat hybridipihdit:Hook kirjoitti:Nonniin. Päivän eko-teko taas tehty... Ja modeeminkäyttäjät kiittää ja kiroavat..
Että piakkoin tapahtuvasta perunan istutuksesta saisi kaiken ilon ja hyödyn irti, on keskityttävä myös perunan energia tarpeisiin.
Noita kun auttoi toiselta puolelta papukaijoilla, niin aukesi, vaikka oli kyllä ihan hurjan tiukassa.
--Ere
Re: Perunan istutusta Ng900:seen
Pitipä vielä mainita, että myöhemmin, vaikka kuinka yritin olla varovainen, katkesi tuo lähtöpuolen keltainen lukituskynsi. Hetken se harmitti, mutta totesin sitten, että pyöreään keltaiseen osaan saa letkuklemmarilla näppärästi kiinni pannan, joka kiertää liittimen yli. Tosin jälkeenpäin ajatellen en ole varma, oliko muovipäällysteinen teräslanka paras mahdollinen panta. Ehkä pitää vaihtaa siihen esim. reikänauhasta tehty tukevampi. Tuli mieleen, onko toi alkuperäinen suorastaan tehty hajoamaan, kun on niin hassu rakenne, ja olisiko ollut fiksumpaa kaivaa keltaisen osan lukitusruuvi puhtaaksi ja irrottaa koko palikka kannesta.
--Ere
--Ere
Re:
Onkos kaikissa lyhytlohkotonnareissa tuo kierteillä oleva öljyjalka ja onko eroa B204 ja B234 välillä? Ja ymmärsinkö oikein, että öljyjalassa kierre on nimenomaan M20 1,5mm nousulla?Hook kirjoitti: ... ja että uppoavat riittävän syvälle jalkaan ja tiivistävät kuparitiivisteellä.
(Kuvassa tonnarin öljyjalka..)
Letkut näyttävät tältä. Coolerin päässä M22 banjot ja toisessa päässä (nipan kanssa) M20 1.5mm nousulla.
Hook
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Re: Perunan istutusta Ng900:seen
kyllä. M20 1,5 nousulla on jalassa. ei luulis olevan eroa 2,0 ja 2,3 turbokoneissa.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Perunan istutusta Ng900:seen
mahtuikos ng900/og9-3:ssa öljyletkut lähtemään tuohon tonnarin öljyjalan osoittamaan suuntaan ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Perunan istutusta Ng900:seen
... jos jättää apurungon asentamatta.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.